1 Haziran 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 30

1 Haziran 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 30

Yakaladım seni sefli farel tün odalarını dolaşarak raf üstlerinde veya müasalarda bulunan peynirleri yemek. Bu sırada sizi kovalayan acıma- sız kedi Tom'a dikkat etmeniz gerek. Oyunda sürekli azalan belli bir zamanınız var. Peynirleri yedikçe zamanınız bir parça artıyor. Tom'un sizi her yakala- Ğ elcome to Fright Night (korku gecesine hoş- geldiniz) sözcükleriyle kendini- zi ansızın soluk kesen bir oyu- nun içinde bulduğunuzda hiç şaşırmayın. Hızlı davranıp ya- şamak için fazla vaktiniz yok. Microdeal firmasının hazırladı- ği bu program, grafik ve ses açısından bir daha kolay ko- lay benzerine rastlanılmaya- cak nitelikte. Bu arada, eğer korku filmlerine de meraklıysa- nız bu oyunun bir film olduğu- nu hatırlatayım. Filmde yanla- rındaki eve taşınan komşula- rının vampir olduğunu anla- yan bir çocuğun arkadaşları- nın yardımıyla, vampiri yok et- meye çalışması konu ediliyor. Oyun kendisi de filmle aşağı yukarı aynı konuya sahip. Şa- yet, fırsat bulursanız, çok İyi efektleri olan bu filmi bir kez iz- leyin. Oyunda Jerry Vendridge isimli bir vampiri canlandırıyo- ruz. İşte oyunun en çarpıcı ta- 30 yışında İse süreniz otuz saniye azalıyor. Bunun İçin çok dik- katli ve hızlı olmanız gerek. An- cak Tom'a karşı tümüyle sa- vunmasız değilsiniz. Raflarda bulunan vazo, çekiç, bomba v.s. gibi şeyleri Tom'un kafası- na atarak kendinizi kurtarabi- lirsiniz. Bir odadan diğerine geçmek veya Tom'dan kaç- FRIGHT raflarından biri bu, iyi değil, kötü bir karakteri canlandır- mak. Şimdiye kadar çok az oyunda karşımıza çıkan bir özellik bu. Amacımız hayatta Bu evde sizi sayısız tehlikeler bekliyor. mak için yerdeki fare delikle- rini kullanabilirsiniz. Ancak bu deliklerde tümüyle tehlikesiz sayılmaz. Deliklerin içinde hız- la ilerlerken karşınıza dinamit- ler, hediye paketleri ve peynir parçaları çıkacaktır. Peynirle- ri alarak sürenizi uzatabilirsi- niz. Fakat diğerlerine çarpar- sanız vaktiniz azalır. Bu şekilde bütün odalarda- ki peynirleri Tom'a yakalan- mada bitirirseniz oyunu ta- mamlamış olursunuz, ama bu- nun göründüğü kadar kolay olmadığını hemen söylemeli- yim. İlk bakışta bir çocuk oyu- nu gibi görünse de, başına oturunca kolay kolay bıraka- mayacağınız bir oyun Tom & Jerry. Oyunun değerlendirmesi Amiga 5 GRAFİK : SES ZORLUK : KURGU GENEL .... .. he SN00 N A kalabilmek için kan içmek. Ta- bil, bu göründüğü kadar ko- lay bir şey değil. Başlangıçta kendinizi tabut dolu bir oda- da buluyoruz. Burası aslında