1 Temmuz 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28

1 Temmuz 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

B u günlerde cizgi romanla- rin oyunları moda oldu sa- nırım. Şimdi de hepimizin ya- kından tanıdığı FLASH GÖlR- DON, KIZILMASKE, MANDRAKE ve ABDULLAH'ın katkılarıyla karşınıza bu oyun çıktı. Oyu- nun konusu oldukça klasik. Flash Goördon okuyanlarınız Gordon'un Ming adlı düşma- nını bilir. Bu kötü kalpli hüküm- dar Goördon'un klasikleşmiş en eski ve amansız düşmanların- dandır. Ming bizim dünyamız- dan oldukça uzakta olan bir dünyada yaşar. Eskiden bu- dünyanın tartışmasız hakimiy- ken, Flash Gordon, Dale ve Doktor Zargof'un bu gezege- 28 ne gelmesiyle her şeye deği- şir. Gördon ve arkadaşlarının yardımıya asiller Ming'e karşı zafer kazanırlar ve her toplum bağımsızlığını ilan eder. Ming ise bir başka gezegene sürgü- ne gönderilir. Günün birinde bir fırsatını bulan Ming, bu ge- zegenden kaçar ve tekrardan eski gücüne kavuşmak için çalışmalara başlar. Onu dur- duracak tek güç vardır o da Flash Sordon ve ekibidir. Gor- don'un bu macerasında ger- çi Dale ve Doktor Zargof yok fakat onların eksikliklerini gi- derecek kahramanlar mev- cut. Oyuna Flash Gordon'un kontrol ederek başlıyoruz. M.Oğuz Gölge Oyunun türü dolayısıyle fazla yazılacak bir şey yok, önünü- ze çıkanı vurarak ilerlerken vu- rulmaya çalıştırıyorsunuz. Bu nedenle karşınıza çıkan kapı- lardan nasıl geçeceğinize ve önermli canavarlarla nasıl sa- vaşacağınıza değineceğim. Burada Flash Sordon haricin- deki diğer kahramanları kar- şımıza çıkan engeleri aşmada kullanacağız. Kısaca özetler- sek; Kızılmaskey'i ağaç kapıla- n açmada, Abdullah'ı çelik kapıları açmada, Mandrake'- yi de normalde aşamayaca- ğımız engellerin geçilmesinde kullanacağız. Bu kahramanla- rı aktif duruma getirebilmek için space tuşunu kullanabilir- siniz. Kapılardan girip çıkmak içinse, eğer kapının altında büyük beyaz bir çizgi varsa jo- İstick'i aşağıya çekerek, eğer yoksa joistick'i yukarı çekerek kapılardan girip çıkabilirsiniz. En tehlikeli canavarlar ise, me- kanik bir örümcek, bir ejderha ve tabi ki Ming. Örümceği öl- dürmek için, örümceğe bir ka- deme yaklaşın ve örümcekle birlikte sıçrayarak onu öldü- rün. Ejderhayı ise sürekli ağzın- dan vurarak öldürebilirsiniz. Ming'e gelince, onuda örüm- ceği öldürdüğünüz gibi öldü- rün, fakat sürekli aynı hareke-

Bu sayıdan diğer sayfalar: