1 Temmuz 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

1 Temmuz 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

yaklaşın alçalınca da ateş ederek geri çekilin. Sizin ge- çebileceğiniz kadar yükselin- ce hemen altından arkasına geçin tekrar alçalınca ve yük- selince yanına giderek fakat dikkaf kuyruğuna çarpma- dan onu alçalttırın ve tekrar afeş edin. Bunu birkaç kere tekkarlayın. Gidip tekrar geri döndüğünde yine bu anlattık- larımı yapın ve ikinci bölümü bitirin. Üçüncü bölümün son cana- varı çift kılıçlı bir şövalye., Bu şövalyeyi geçmek bayağı zor fakat kolaylık olsun diye iki kö- şeye konulan tümsekler yardı- mıyla üstünden atlayabilirsi- niz. Yalnız dikkat etmeniz ge- reken nokta kılıçla saldırdığı gibi ateş de etmesi, onlardan kaçmayı unutmayın. Dördüncü bölümde bu se- fer ejderha var. Onu da aynı şekilde geçebilirsiniz. u mpoaratorun karşısında ba- yılrımamak için zor duruyor- du. Ama gerçeği söylemeliy- di. Ulu imparatorumuz. Üzün- tüyle söylüyorum ki tüm savun- ma birliklerimiz imha edildi. Düşman yaratıklar gezegeni- mizin her yerini işgal ettiler. Öleceğini bilse bu kadar kor- mazdı. Sinirden fırlayan İmpa- rator şatonun tüm sütunlarını kıracakmış gibi bağırdı.- Ha- yır! Binlerce asırlık gezegeni- mizi yok edemezler! Tanrıların efsanesi bir çırpıda yıkılamaz! 32 Beşinci bölümde yine çift k- liçli şövalye var. ÖOyun boyun- ca en çok burada zorlanaca- ğiıniz kanısındayım., Çünkü hem bunun enerjisi daha faz- la hem de üzerine çıkacağınız tümsek daha ufak olduğun- dan enerjiniz kolay kolay yet- mMiyor. Evet, alftıncı ve son bölüme geldik buradaki canavar İse üçüncü ejderha, Bunu da da- ha önce anlafttığım şekilde geçebilirsiniz. Oyunun ekran dizilişine ge- lince sol üstde sıkor, altında haklar, onun da altında za- Hüseyin Yeşilbaş Bunun bir çaresi olmalı. Kurtuluşun çaresini ben bili- yoörum galiba. Eğer barışçıl bir gezegeni kurtarmak istiyorsa- nız hemen DU oyunu alin. Joys- tick'ğiniz sağlam ise savaşa hazır olun. Güzel grafik ve mü- zikler sizi bekliyor. Oyunumuz genel açıdan BEASTe benzi- yor. BEAST kadar kaliteli olma- sa da zaman geçirmek için oyun oynayanlar İçin uygun bir actilon oyunu. oyunuMUZ- da durmadan sağa doğru ilerleyip karşımıza çıkan bütün düşman yaratıklarını yoketme- liyiz. Tipik bir blast'em up. Tü- rünün iyi örneklerinden diyebi- liriz. Düşman yaratıkları bazen çok hızlı saldırıyorlar. Hareketli yaratıkların yanı sırçı birde sa- bit düşmanlar, insan yiyen bit- kiler var. Bu bitkileri zıplayarak geçebilirsiniz. Boşluklara düş- man ve en altta enerji (ilk üç tanesi sizin diğer alfı tanesi ca- navarın) var, Sağ taraffa ise en sağda topuzunuzun gücü altında topladığınız sıvı mikta- rı. Onun solunda anahtar sa- yısı, altında elinizdeki para miktarı ve en üsite zırhın gücü. Uzun ve zorlu bir savaştan son- ra sizi harika bir son ekran ve bir kutlamad mesajı görülüyor. Fakat son ekran grafiğinin gö- rülmeye değer olduğunu bir kez daha söyleyeyim. Bence oyunun en kötü yanı son ekran canavarının tek dü- zeliği. Fakat bu bile oyundan pek bir şey almamış. Oyunun Değerlendirmesi (Commodore ö64) GRAFİK : 7 SEŞ B0 ZORLUK : 7 KURGU : 6 GENEL : ö memeye bakın. Oyun esnasın- da gökyüzünden cephane sandığı düşüyor, Eğer bu san- dığı vurursanız extra silahlara sahip olabilirsiniz. Hareketli platformları da unutmamak gerekiyor. Yavaş ve emin adımlarla ilerlemenizi tavsiye ederim. en son kademedeki dev uzay gemisi çok iyi can- landırılmış.