1 Temmuz 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

1 Temmuz 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

önce daha sonra kullanmak gerekip gerekmeyeceğine dikkat edin. Makineyi çalıştır- mak için graber'la ateş etme- niz gerekli. FORCER UP: Forcer Dowrr ın yaptığının tersini yapar. Aynı — şeyier onun İçin de geçerlidir. FREEZER: Çalıştırdığı- nızda kendi robotla- rınızıin dışında her şeyin 10 saniye sü- reyle donmasını sağlar. Tahmin ede- ceğiniz gibi bunu da graber çalıştırabilir. Ve zapper'da yok edebilir. WIPER: Bunlar itilebilir uzaktan kumandalı bombalardır. Zapper tarafından yok edile- bilirler. Çalışmaya başladıktan sonra sırasıyla çevresindeki Üüzeri boş olan alanları yok ederler Çalışması diğer maki- nelerle aynıdır. ama bunu Pus- her'iın itmesi mümkündür. Şimdi de oynamaya yeni başlayanlar için ilk bölümün çözümünü anlatacağım. A-SOFLY SOFTLY! Biraz karşıkı gibi görünen bu bölüm aslında çok zor değil. Ama sakın hemen graberla önünüzde duran üç klondike' emmeye kalkmayın, çünkü, o zaman birinciyi emdiğinizde onun yanında duran blok pus- her tarafından itilir ve arkasın- da kalanları hiçbir şekilde ememezsiniz. Bunun yerine zapper'i aşağıda duran asan:- sörle yukarı çıkartıp soldaki ilk asansörden aşağı İndirin. Şim- 40 di karşınıza gelen düşman ro- bofunu yok edebilirsiniz. Daha sonra tekrar yukarı çıkıp yolun sonundaki asansörden aşağı inin ve vurduğunuz zapper'in yerine geçin. Şimdi de pus- her'la asansörün bulunduğu yerden karşı tarafta bulunan bloğu ileri ittirin. Artık klondike leri emmenizi engelliyecek hiçbir şey kalmadı. B- THE SACRIFİCE Bu bölümde pusher'imız bi- zimle birlikte değil, Zaten bu bölümde fazla robota da ihti- yacımız yok. Yapmamız gere- ken zapper' aşağı indirip düş- manın afeş alanına girmesini sağlamak. O zaman zapper yok olacak ve düşman pus- her'inın iftirmekte olduğu blok yolun sonuna kadar itilecektir. Bloğun itilmesi bittikten sonra graberla bir ilerleyin o zaman pusher bizi de itmeye başlıya- cak ve klondike'in tam karşısı- na kadar itecek artık onu bu- lunduğunuz karede emebilir- siniz. Ama sakın İlerlemeye kalkmayın. C-THI MAGIC ROUNDABOUT Bu bölümde bir yansıtıcı blok köşelerdeki dört pusher tarafından devamlı olarak itti- riliyor. Bizim izleyeceğimiz en kolay yol graber'i aşağı indirip yüzünü kuzeye çevirdikten son- ra ona bir ileri emrini yazmak ve sonra da güneyden baka- rak yansıtıcı kütlenin, asansör- lerin yanındaki ikinci karenin (yamni sağ taraftaki pusher'in it- me alanına girmeden) üzeri- ne geldiği anda runall komu- tunu vererek bloğun o karede durmasını sağlamaktır. Şimdi zapperl harekete geçirebiliriz. Zapper itilmeye başlayarak tam asansörün üzerinde dura:! caktır, artık siz de onu yukarı çı- kartıp hopper'i yok edebilirsi- NİZ. D-DEATH VALLEY Bu bölüm oldukça kolay ve zappera da hiç ihtiyacımız yok. Önce pusher yansıtıcı blo- u uzun koridorun başına itile- cek sonra da koridorun sonu- na kadar iterek bütün za- pperların kendilerini yok et- melerini sağlayacak. Şimdi graber koridorun sonundaki asansörle yukarı çıkıp iki klon- dike'i de rahatça emebilir. ETRNEN D l v ENA MLE| E- THE MİNİ MİNEFİELD PUZZLE Bu bölümde iki tane mayın var. Bunları zapper ve pusher'i harcayarak yok edebilir. ve graberin önünü açabiliriz. Ama bunun yanında sadece zapper' harcayarak da aynı İşi gerçekleştirebiliriz. Bunun İçin önce zapper'a birinci mayını yok edip sonra da ikin- cisini pusher'la iterek graber:" ın önünü açadabiliriz. Böylelikle graber bulunduğu sırada klondike'i emebilir.

Bu sayıdan diğer sayfalar: