1 Temmuz 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 55

1 Temmuz 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 55

ünden mızrakla vurun. Kanını süra- hiye doldurun. Bu zaman diliminde alınacak 2 eşya daha var. — ölümle konuşurken ona içi kan dolu sürahiyi verin ve onunla sert konuşmaktan çekinmeyin. Buradan ölümün size vereceği asadan baş- ka alınacak bir eşya daha var. En önemlisi seçim yapacağınız zaman 'CHARYEDİIS'i seçin. — Büyücüyle konuşurken “But first, | must protect myself...' diye- rek yüzüğün üzerindeki tozları etra- fa saçın. Artık büyücüyle başbaşa değişik deneyimler yaşayabilirsiniz! Burada da büyücünün size verece- ği çivilerden başka alınacak iki eş- ya daha var. — İsa'nın doğum anında 1X'dan aldığınız mumları deniz kızları çıktı- ğı zaman, mürettebatın kulaklarını tıkamasında kullanın. Bunu yaptık- tan sonra da kendinizi geminin di- reğine bağlayın. Geminin burnunda 2 tane yüzük bulacaksınız. — Krala ölümün size verdiği asa- yı verin, size bir görev verecektir. —İneği gözünden öldürün ve boynuzunu alın. — Kertenkeleye dikkat edin. Bizden şimdilik bu kadar, gerisi size kalmış. oyun kelimenin tam an- lamıyla mükemmel. Uzun zamandır böyle kaliteli bir icon-adventure pi- yasaya çıkmamıştı. Chrono Öuest İl piyasadaki boşluğu doldurabilecek yegane oyun. Gerçi bunda da ilki- ne benzeyen bazı cansıkıcı özellik- ler var gibi ama bunları oyunun mü- kemmelliği yanında kolayca gözar- dı ediyorsunuz. Hem unutmayın biz burada ne söylersek söyleyelim bir oyunun kalitesini denemeden anla- yamazsınız. Dikkat dolu anlar sizinle olsun... Not: Bu arada Sinan'la beni 1 haf- ta boyunca uğraştıran bu oyunda, hayatında ilk defa AMIGA'yı gören ve bu deneyimini Chrono Ouest İl'- yle gerçekleştiren sevgili arkadaşım İpek'e, bizim bulamadığımız bazı nesneleri bulduğu ve oyunun bitiril- mesinde bize yardımcı olduğu için çok teşekkür ederim. Oyunun Değerlendirmesi: AMIGA-512K GRAFİK : 9 SES .B ZORLUK : 10 KURGU : 10 GENEL : 9