1 Temmuz 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41

1 Temmuz 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

F-BUT CAMERAS GİVE THE GAME AWAY (MAZE 1) Bu bölüm oldukça karışık sa- yılabilir. Çünkü, kameralarla fazla bir şey girebilmemiz mümkün değil, ama yine de iİlerdeki bazı bölümlerde oldu- ğu gibi hiç kamera olmama- sından iyidir. Yapmamız gere- ken zapper' sola çevirip sağ- daki ilk yoldan İçeri girmek olacak. Evet artık düşman zapper'i gördünüz şimdi arka- sından dolanıp onu vurun bu arada arada onun yerine yol- da göreceğiniz bayrak direği- ni vursanız da olur. Şimdi de pusher'la ileride ucu görünen bloğu eüç kere ittirin ama dik- kat edin arkası dolu olmasın. Artık graber rahatça yan tara- fındaki klondike'i emebilir. B R L — —TT . el lll K G- THI LİFT IS GÜARDED Evet en sonunda zor bir ka- demeye geldik. Önce kame- ralarla etrafı iyice bir İncele- yin. Sanırım biraz karışık geldi, yukarı çıkan asansörün üzeri dolu ve dört taraftan torunu- yor. İşin en kötüsü 160 saniye- de bütün işlemleri tamamla- mamız gerekiyor. Bu yüzden roboflarımızı. programlamak zorundayız. Önce zappera ileri, sağa, İleri, ileri, ileri, aşa- ğı, sola, sola emirlerini yazın. Sonra pusherada İleri, sola, ileri, sağa, aşağı, fire, fire, fire emirlerini yazın ve graber'in içine girip run all emrini verin roboftlar görevlerini yaparken siz de önünüzdeki asansörden aşağı İnin. Evet programlar bittiğinde zapperl'a bir ilerle- yip sağdaki düşmanı yok edin sonra püsher korlidorun başı- na gelip asansörün üzerinde- ki bloğu itsin sonra da sola dö- nüp yansıtıcı bloek'un yanına girsin. Artık graber yukarı çıkıp iki klondike'i emebilir. Amca yu- karı çıkmadan sola dönün çünkü yukarı çıktığınızda şaşı- rip mayınların arasına girebi- lirsiniz. Eğer programınızı doğ- ru yazar ve seri oynayabilirse- niz yaklaşık altmış saniyelik bir zaman aritırabilirsiniz. DA AM A D A H- UP AND DOWN AND UP AND DOWN Bu bölümde ise pusher ve zapper önlerindeki asansör- lerden yukarı çıkacaklar ve pusher zapperin önündeki asansörden iİnip yansıtıcı blo- ğu yana ittirecek. Sonra da zapper hopper'in önündeki asansörden aşağı İnip onu yok edecek. Artık graber için de yol açılmış oldu, oda yolun sonundaki klondike' emecek ve bu bölümde bitmiş olacak. aa Hati Lda a [':ışıq,ıııg DU Liml . l1- ZAPPER TO THE RESCUE Evet önce oyunu run all ile başlatın ve zapper'in için girip worm'un sağ tarafa geçmesi- ni bekleyin arkasından çıkıp sola gidin ve sağa dönüp bekleyin buradaki wormda ilerlemeye başladığında, ar- kasından gidip yolun solunda- ki bayrak direğini yokedip onun yerine girin ve sonra tek- rar worm sağa doğru gider- ken çıkıp sola gidin kdorido- run sonuna varmadan sağa girin ve soldaki asansörle yu- karı çıkıp düşman zapper'ini yanındaki boş kareden yok edin. Artık pusher ve graber'i hareket ettirebilirsiniz. Önce pusher'la yukarı çıkıp bloğu yana itfirin sonra da aşağı İnip graber'i yukarı çıkartın ve klon- dikel emin. Evet benden bu kadar. Ge- rikalan 12 grubu da siz geç- meye çalışın. Ben oyunun 116 bölümünü de bitirdin sadece 1 tane kaldı öoda FEELİNS DİZZY adındaki bir bölüm, eğer bunu geçmeyi becere- bilirseniz lütfen bunu dergiye yazın. Aynı şekilde sizde takıl- dığınız bölümler için dergiden yardım isteyebilirsiniz. Oyunun Değerlendirilmesi: AMISGA 512 K GRAFİK : 9 SES Hü /| ZORLUK : 10 KURGU : 10 GENEL - : 40 Tunç Dindaş ğlum sonunda sattıra- caksınız bana bilgisaya- rını. Derslerine çalışmazsın, sa- bahlara kadar kalkamazsın başından. Çocuklar gibi kare- lerin başına geçmişsin. Hadi çabuk yatağına git ve yat. Ehh. geçen sayıda açıkladı- ğim “COLORİS'den sonra Tetris-mania'lara müjdelerim. KLAX Türkiye'de., Bir aydan be- ri “COLORİS” oynuyordum ama 'KLAX' gelince artık onu göz- üm pek görmüyor. Tetris has- talıklarına bir yenisi eklendi. 41

Bu sayıdan diğer sayfalar: