1 Temmuz 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 54

1 Temmuz 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 54

lediğinizde yılanı fark ediyorsunuz. Vakit kaybetmeden yılanı kılıcınızla öldürün. Yılanı öldürürken kılıcınız kırılıyor ve yere ufak parçalar düşü- yor. Bu parçaları da alın ve şimdi kı- lıcı kullanarak yılanın üstünde bu- lunduğu dalı kesin. Daha sonra |V'- te bulduğunuz demir aslanın kuyra- ğından bir mızrak yapıyoruz. Şimdi kılıç parçalarını kullanarak Xİll'e gi- din. Xİll. zaman ortaçağ Fransa'sı. Siz burada 3 silahşörlerin yerine ge- çecek ve kraliçenin kayıp olan 12 el- mas taşını balodan önce kraliçeye vereceksiniz. Böylece hem buradan kazasız belasız paçanızı kurtaracak, hem de 3 silahşörler eserine olan saygınızı ispatlamış olacaksınız, İlk ekranda kapıdaki atnalını alıyorsu- nuz. Sağa doğru ilerleyince karşını- za iki silahşörün koruduğu bir bina çıkıyor. Eldiveni kullanıp silahşörü düelloya davet ettiğinizde gülüp, si- ze kapıyı açarak içeri alıyor. İşte ko- mutanlarıyla karşı karşıyasınız. Bu- rada ilk önce komutanın konuşma- sı lazım. Siz ise komutana 'A letter of recommendatian for you was sto- len from me' diyorsunuz. İkinci so- rusuna ise yine cevap şıklarının il- kiyle cevap veriyorsunuz. Son soru- sunda 'İt is nat for mi to Judge her' diyerek ondan gerekli izmi alıyorsu- nuz. Şimdi tek sorun atın yola çıka- bilmesi için gerekli olan kayıp atna- h. Bulduğunuz atnalını atın ayağına taktıktan sonra yola koyuluyorsu- nuz. Romanına uygun bir şekilde (3 silahşörlerde olduğu gibi) bir taver- nada konaklıyorsunuz. Fakat kardi- nalin adamlarından biri de aynı yer- de konaklamış. Kılıç veya mızrakla onu kaçırdıktan sonra, arkasında bulunan fıçıdan elinizdeki sürahiye ” g Kt #T £ - şarap doldurun. İlerde birgün lazım olabilir! Artık tekrar yola çıkın. Şim- di kraliçenin elmaslarını verdiği kon- tun malikanesindesiniz. Hiç vakit kaybetmeden |'de bulduğunuz tah- ta kutuyu konta hediye edin. Bun- dan etkilenen kont güvenip güvene- meyeceğini bilmediğini söyleyerek. Konta size güvenmesi için yalvarın (burada gururunuzun kırılmasına gerek yok, ne de olsa sadece 3 si- lahşörleri canlandırıyorsunuz). Böy- lece kont size inanacak ve kayıp olan 10 elması verecek. Ah, bir de keskin bir kama verecek. Artık sağ- dan yolunuza devam edin. Şayet holde kardinalin adamları sizi yaka- larsa bir şeyi eksik yaptınız demek- tir. Eğer etrafta hiçkimse yoksa, iş- ler yolunda demektir. Kapıyı İll'den aldığınız anahtarla açacaksınız. Şimdi tekrar bir odanın içindeyiz. Masanın üzerinde bulunan vazoyu ve sürahiyi aldıktan sonra vazonun içindeki suyla şömineyi söndürün. Çiçekler tamamen gereksizdir, ata- bilirsiniz. Neyse gizli geçidi buldu- nuz. Konttan aldığınız kamayı kulla- narak geçidi açın. Burası hizmetçi- nin odasıdır. Oldukça güzel olan hiz- metçi, fırsatını bulur bulmaz sizi bı- çaklamak isteyecektir. Onun için buradaki konuşmalara dikkat edin. Nedime ilk bakışta hiçbir şey bilme- diğini iddia etse bile, onu tehdit edin, size yaklaşmasını söylediğin- de ise en saçma seçeneği kullanın. Büyük bir sürprizle karşılaşacak ve ummadığınız bir yerden diğer iki el- maz taşı da bulacaksınız. Tekrar yo- la koyulun. Şimdi kraliçenin huzu- rundasınız. Hiçbir şey söylemeden elmasları ona verin. Size bir şey is- teyip, istemeyeceğinizi soruyor. Sa- kın aç gözlü olmayın, hiçbir şey el- de edemezsiniz. Oldukça müteva- zi davranırsanız, size yüzüğünü ve- riyor. Sakın yüzüğü kullanmaya kalkmayın. Yüzüğün üzerinde bir toz bulunmakta ve bu toz ileride çok işinize yarayacak. Eğer yüzüğü ge- reksiz bir şekilde kullanırsanız, toz yok oluyor ve tabi böyle bir durum- da tek şansınız da, oyunu sil baştan oynamak oluyor. Bu işi de hallettik- ten sonra kraliçenin baloya giderken temsili bir resmini görüyorsunuz. Oyunun bundan sonrası için sizle- re ip uçları vereceğim. Herhangi bir şekilde takıldığınız bir yer olursa dergimizi aramaktan çekinmeyin. Biz yoksak bile nat bırakabilirsiniz. — Mağrayı çapayla açın, dev'e şarabı verin ve sarhoş olunca göz-