1 Temmuz 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 29

1 Temmuz 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 29

ti yapmadığından ve ekran içinde dolaştığından Ming örümcek kadar kolay ölmü- yor. Ayrıca odanın ortasında- ki çukura dikkat edin. Oyunun back-ground gra- fikleri ve müziği çok güzel, Bundan başka oyunun tek parça olması, teyp kullanan- ların da yararlanmasını sağlı- yor. Bu tür oyunlardan hoşla- nanlara tavsiye ederim. Oyunun Değerlendirmesi: (Commaodore â4) GRAFİK : 6 SES .6 KURGU :7 ZORLUK : 7 GENEL Z SI, Pool of Radiance'den sonra gene çok kaliteli bir FRP ile karşımızda. Pool of Ra- diance'yi bitirenlerin hafızala- rinı temizlemek ve bitireme- yenlere oyunun sonunu anlat- mak isityorum. Çünkü Curse tamamen Pool fo Radiance"- nin devamı. Phlan'daki blok- ları teker, teker ele geçirirken, güçlü düşmanınızın gücünü kısıtlamış oluyordunuz. Ve ni- hayet beklenen an geldi ve kalesine girdiniz. Son derece güçlü adamlardan oluşan or- dusunu yenilikten sonra Tyranthraxus size generallik teklif etti. Fakat siz bu teklife kanmadınız ve o an içinde bulunduğu ejderha vücudu- nu yokettiniz. Ama ruhu vücu- dunu terketti ve oradaki Pod of Radiance'ye (ışık havuzu) girip kayboldu. Artık Tyrant- hroxus'u yoketmiş ve Phlan'ı kurtarmıştınız (Pod of Radian- ce burada bitiyor ve Curse başlıyor.) Ama içinizdeki ma- ceracı ruh bir yere bağlan- manızı engellemişti. İki yıl ora- dan oraya dolaştfıktan sonra bir gün bir kral geldi ve sizden sevgilisiyle kaçan kızını kurtar- masını İstedi. Prenses büyük ih- timalle Tilverton'da bulunuyor- du. Bu görevi kabul ederken büyük düşmanınızla yeniden karşılaşacağınızı aklınızın ucundan bile geçirmiyordu- nuz. Yolda giderken birdenbi- re her şey karardı ve kendini- zi Tilverton'da bir handa bul- dunuz. Hiç bir şey hatırlamıyor- dunuz ve kolunuzda beş gök- mavisi sembol vardı! Bu işaret- ler derinin altındaydılar ve ba- zen size kımıldıyorlarmış gibi geliyorlardı. Kendi aranızda bir strateji düşündünüz! Büyü- cüleriniz büyülerini ezberleye- cek ve siz yanınızda bulduğu- nuz platinlerle dükkandan si- lah ve zırh alacaktınız. Sonra da Tilverton'da bir araştırma yapacaktınız. Burada size ne olduğunu bilen biri mutlaka olmalıyolı!.. İi ı DALELANDS Hakkında Önemli Geogğrafik Bilgiler! Ana harita, yani oyun alanı güneybatıdaki Tilverton'dan başlıyor. ve kuüzeydoğudaki