1 Temmuz 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 60

1 Temmuz 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 60
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

tifa kaybedersiniz fakat hızla- nirsiniz, hiz kazanınca tekrar burnu yukarı kaldırın. Hız 15 milin altına düşünce planör otomatik olarak olarak alçal- maya başlar. İnmek içinse ye- re paroalel olarak yavaşça al- çalın ve 2,3 metre kala burnu iyice aşağı indirin, fakat bu ol- dukça zor, © yüzden fazla mecbur kalmadıkça planörü kullanmayın. Kazara düşerse- niz oldukça hasara uğruyorsu- nuz. Planörü kullanabilmek için en az İki kolunuzun sağ- lam olması gerekir. Oyunda kullanacağınız bir de teleferik var fakat teleferi- ğe bindiğiniz zaman alet oto- matik olarak hareket ediyor, Bir bina ya da kasabaya gel- diğiniz zaman kayayla ya da herhangi bir araçla iseniz ilk önce durun ardından da "X”e basın. Şimdi de düşmanın ve sizin kullandığınız taşıtları tanı- yalım, 1- WOLF: Ağır zirhli araçlar- 60 dır, En fazla ö kişi taşıyabilirler. Hizli fakat manevra kabiliyet- leri düşüktür. 2- CAT: Hafif, manevra kabi- liyeti yüksek olan araçlardır. En fazla 4 kişi taşıyabilirler. 3- FOX: Zırhlı olmayan hafif silahlı ve hızlı aletlerdir. En faz- la 2 kişi taşıyabilirler. Bunlar bizim kullanabilece- ğimiz kar araçlarıdır. Düşman ise bizden farklı 3 araç daha kullanır. 1- WİTCH: Genelde koönvoy komutanlarının araçlarıdır. Şans eseri vurursanız bütün düşman konvoyu dağılır. 2- BULL: Silahsız cephane ve malzeme kamyonlarıdır. 3- BEAR: Silahsız yakıt taşıyan tankerlerdir. BULL ve BEAR'lar diğer araçlarca korunuür. 4- BOMBERS: Jet uçaklarına benzeyen bu uçaklar radar dalgalarıyla etrafı tarar ve ha- reket eden nesnelere bomba atar. 5- SPOTTER PLANES: Yerinizi düşman bataryalarına bildirir ve bu sayede bataryalar he- def vermiş olur, silahsızdır. Her 2 uçak da İnsansızdır ve uzaktan kumanda edilir. Uçakları ancak dürbünlü tü- fekle vurabilirsiniz. araçların da tanıtımından sonra oyunda her zaman kar- şılaşacağınız binalara ve İş- levlerine bir bakalım. A- BUNKERS: Eğer düşmanın elindeyse bunlar makineli tü- fek yuvalarıdır. Düşman yoksa bu binaları geceleri konakla- ma yeri olarak kullanabilirsi- niz. Fazla bir işlevleri yoktur. B- CABLE CAR STATIONS: Te- leferiğe buradan binebilirsi- niz. C- CHURCHES: Kiliseler, kule- leri kullanılacak düşmanı av- lamak için ideal yerlerdir. Kili- se içinde “S” tuşuna basarak kulesine çıkabilirsiniz. D- FACTORIES: Düşmanı ya- vaşlatmak için sabotaj yapıla- cak idedal yerlerdir. Fazla stra- tejik önemi yoktur. E- GARAGSES: Kar araçlarını bulacağınız yegane yerlerdir. Eğer kar aracı bulamazsanız bunun nedeni, sizden evvel bir başkasının aracı almış ol- masıdır. Böylece bir durumda elinizde araç varsa burada tamirini yapabilirsiniz. F- HEAT MİNES: Oyunun en önemli binalarıdır. Düşman elindekini yok etmeniz gerekir. Heat Mines sayısı Ü olunca oyunu kaybedersiniz. S- HEADOUARTERS: Düşma- nın ana karargahıdır ve Ge- neral Master burada bulunur. Yok ederseniz oyunu başarıy- la bitirirsiniz ve son ekranla karşılaşırsınız.

Bu sayıdan diğer sayfalar: