1 Ocak 1991 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 36

1 Ocak 1991 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 36

ihmal etmeyin. Dizlerinin üze- rine çökmüş, kırmızı ceketli ve "HELP ME' diye bağıran kişiler, rehineler, Onları kurtarmanız gerekiyor. Bu işlemi yapmak için adamlara değmeniz ka- fi. Kaza ile rehineleri vurursa- nız eksi punlar alıyorsunuz. Yerlerde benzin varilleri var. Bunları patlatmanız gerek,. Variller patlayınca, üzerlerin- de 'N' harfi yazan objeler ek- rana çıkıyor. Siz bunları da al- mak zorundasınız. Çünkü bun- lar nükleer enerji kapsülleri. Bazı yerlerde COCA-COLA makineleri var. Bunları patla- tarak ekranda kutu-cola obje- si çıkartın ve bunları da alın. Kutu-cola size enerji kazandı” racaktır. Ekranda hareket etmek için bazı yerlerde asansörler de var. Yukarıdan düşen bazı ob- jeler var. Bunlara değdiğiniz taktirde adamınızı doğru ha- reket ettirmek için joystick ile ters hareketler yapmanız ge- rekecek, Ekranın sol alt köşesinde enerji seviyenizi gösteren bir Cola kurtusu var. Bu kutu siz vuruldukça küçülüyor. Ayrıca oyunda üç hakka sahipsiniz. Kutu-Cola'nın yanında bulu- nan tabloda aldığınız silahın kaç mermi atlığı gösteriliyor. Burada yazan sayı siz ateş et- tikçe azalıyor ve sıfır olduğun- da oyuna İlk başladığınız si- lahla devam ediyorsunuz. Bu tablonun yanında iki adet RO- BOCOP kafası bulunmakta. Bu kafalar siz yandıkça Murphy' - nin suratını alıyor. Bu şekillerin yanında skor tablosu ve en üst kısımda zamanınız gösteriliyor. Oyun çift disket (AMIGA- da)... Ve gerçekten de çok İyi. Özellikle oyun başında ve yük- leme sırasında kullanılan diji- tize resimler çok iyi olmuş. Gra- fik ve ses bakımından birinci bölümden daha iyi olan RO- BOCOP I, kademe geçilmesi bakımından zor. Çünkü aynı anda ©-7 kişiyle savaşıyorsu- nuz. Düşmanlarınızın kimi roket atar, kimi bazuka, kimi taban- cı, kimi elbombası ve kimisi de lazer silahı kullanıyor. Son ola- rak oyunda dikkat edeceğiniz bir yer de pres bölümleri ve elektrik hatları. Presin altından geçerken ezilmemeye çalışın ve elektrik hattına değmeyin. Oyunun ikinci kusuru da vu- rulduğunuz zaman olduğunuz yerden başlamıyorsunuz. Oyu- na İlk başladığınız yerden başlıyorsunuz. Ama ROBO- COP'u sevenler için bu yıldırı- cı bir etken olmasa gerek. AMIGA 500-Commodore 64 Müzik EZ Oynanabilirlik : 7 Genel |