1 Ocak 1991 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 60

1 Ocak 1991 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 60

ters ve flagpole'u verin. Annie'yi Londra'ya götürüp Zak'a geçin. Zak'ı Zaire'ye götürün. Bir kaç pat'e girin girip çıktıktan sonra bir yerli kö- yüne geliyoruz. En soldaki kulübe- ye girince içeride bizi bir yerli karşı- liyor ve ne istediğimizi soruyor. Ona CashCard'ınızı verince ticaret yap- mayı teklif ediyor. Ona golf sopası- nı verince çok seviniyor ve bize bir dans sunuyor. Bu adamların eğiliş eve kalkış sıralarını, duruş sıraları- na göre not edin. Yani ilk önce bi- rinci adam sonra üçüncü adam eğil- di gibi. Şimdi havaalanına geri dö- nün ve Sanfrancisco'ya bilet alın. 14th avenue'deki dükkana gittiğiniz- de satıcı ödülü kazandığınızı söylü- yor. Ödülü aldıktan sonra Melisa'ya geçin ve uzay geminize girin. İçer- den boom box ve digital auto tape'- yi alın. Torpido gözünü açınca CashCardlarınızı ve sigorta çıkacak. Bunları alın. Dışarı çıkınca Leslie'a onun CashCard'ını ve fuse'u verin. Lesli'a geçip sola doğru gidin. En solda tram ve monolith diye bir alet var. CashCard'ınızla buradan 3 to- ken alın. Buranın sağındaki binaya girin ve kapının yanındaki metal pla- te'e bir token atın. Kapak açılıyor. İçinden yanmış fuse'u (sigorta) al- maya çalışınca fuse aşağı düşüyor. Yerine gemiden aldığınız fuse'u ta- kın. Sonra uzay kapısının yanında- ki düğmeye basıp kapıyı kapayın. Sonra sağdaki kapıyı açın (düğme- ye basarak). İçerdeki dolabın üze- rindeki vinly tape'i alın. Dolabı açın ve içinden flashlight'ı alın. Yatağın üzerindeki battaniyeyi açın brom al- lieni alın. Sonra sağ taraftaki mer- diveni alın ve sağ kapıyı kapatıp sonra dış kapıyı açın, Dışarı çıkma- dan önce fuse'u alın. Binanın önün- deki kumu brom allien ile sürüpün. Sonra en sağdaki huge face'e gidin. Merdiveni kapıya koyun ve yerliden öğrendiğiniz sırayla düğmelere ba- sın. Kapı açılıyor. Merdiveni alıp içe- ri girin ve ilk massive door'un önün- deki pedestal'a merdiveni koyun ve üzerindeki çhrystal'e pick up ile do- kunun. Kapı açılıyor. Merdiveni alıp içeri girin. Flashlight'ı açın. İlk kez en sağdaki kapıdan girdik- ten sonra ilk mor kapıdan girin. Kar- şınıza iki şalter çıkıyor. Bunları açın. Artık helmetlerinizi çıkarabilirsiniz. Bu odadan çıkıp hemen salondaki kapıdan girip en sağa gidin. Bir mars haritası çıkıyor ve sağda bir sfenks resmi var. Onun altındaki strange markings'i bir yere not edin. Bu birinci strange markings olsun. Sonra hep en soldaki kapılardan gi- rip dışarı çıkın. Massive door'un önünde bekleyin ve Melissa'yı da buraya getirin. Ona da helmeti'ni çı- kartın. Melissa'ya dolabın kapısın- dan aldığınız viniy tape'i verin. Me- lissa ile vinly tape'i digital auto ta- pe’in üzerine takın. Digital Auto ta- pe'ı boom box'a koyun ve record'a getirin. Leslie ile kapıyı açtığınız şe- kilde kapayın. İkisini de 2. massive door'a götürün ve boom box'ı play'e getirin. Kapı açılınca içeri girin. Kar- şınıza çıkan geçitten girince ankh'ı alın. Buradan dışarı çıkın ve 3. mas- sive door'a gelmeden önceki heyke- lin üzerindeki strange markings'i okuyun ve 2. olarak bir yerlere not edin. 3. massive door'a gidip kapı- yı açın ve önünüze çıkan İlk geçit- ten geçin. Sağdaki panel'in üstüne ankh'ı koyunca enerji perdesi kalkı- yor ve sol tarafa gidebiliyoruz. Ora- daki iki anahtarı alın (üstteki kırılı- yor). Sonra düğmeye basınca rüya- mızda gördüğümüz o İlginç uzun boylu yaratığın ne olduğunu anlıyo- ruz. Şimdi Melissa ve Leslie'ı 1. massive door'un önüne getirin ve kapıyı açın. Zak'a geçin ve Lima, Peru'ya gidin. Kısa bir labirentten sonra bir alana geliyorsunuz. Ek- mek kırıntılarını kuş yemliğine ko- yun. Bir süre sonra kuş geliyor ve ekmek kırıntılarını yemeye başlıyor. Siz mavi kristal ile kuşun ruhuna gi- rin. Acele olarak sağ taraftaki hey- kele gidin. Heykelin sol gözünden scroll'u alarak bunu Zak'a verin ve Zak'a geri dönün. Hemen oradan uzaklaşıp havaalanına gidin ve Me- xico'ya uçun. Orada karşınıza bü- yük bir labirent çıkacak. Sabırlı ve sakin olun. Bütün meşaleleri yakın en sonunda bir heykel bulacaksınız. Bu heykelin üstüne 2. strange mar- kings'i çizin. Evet yellow cyristal'in ikinci parçasını da buldunuz. He- men Londra'ya gidin. Annei'yi zaten daha önce buraya getirmiştik. Ona diğer chrystal shard'ı ve scroll'u ve- rin. Sonra Annie'ye geçip havaala- nından çıkın ve nöbetçiye viskiyi ve- rin. Adam uyuyunca şalteri kapayın ve sağdaki telleri wire cutters ile ke- sin. İçeri girin ve flagpole'u meza- rın üstüne koyun. Daha sonra iki chrystal shard'ı da mezarın üstüne koyun ve sceroll'u okuyun. Bir şim- şek çakıyor ve bayrak yanıyor. Ta- bii bu arada iki kristal parçası da bir- leşerek bir kristal haline geliyor. Bu- nu alın ve havaalanına geri dönün. Sarı kristali Zak'a verin ve ona ge- çin. Hemen size dansı gösteren adama gidin. Size yellow chrystral'- in nasıl kullanılacağını öğretiyor. Şu anda duvar kağıdına yapmış oldu- ğunuz haritada kendinizi istediğiniz bir yere ışınlama kabiliyetine sahip- siniz. Şimdi ise yellow chrystal de- yin ve en alttaki noktayı seçin. Şim- di use yellow chrystal deyin ve eri alttaki noktayı seçin. Şimdi Peru'da- ki heykelin sağ gözündeyiz. Oradaki aleti alın ve en sağdaki noktaya ışın- lanın. İşte makineyi kurmanız gereken yerdesiniz. Şimdi sol tarafa gidin ve oradaki kolu use ile şevirin. Bir ge- çit çıkıyor. Buradan doğru giderek çıkabilirsiniz çünkü kaybolma ihti- maliniz yok. Şimdi bir çöldesiniz. Burası Kahire, Mısır. Sağdaki sfenk- sin iyi ayağından birinde olan stran- ge markings'e 1. strange markinas'i çizin. Sonra Annie'yi de buraya ge- tirin ve içeri girin. Üzerinde bir gü- neş ve bir adam olan kapıları takip ederek bir oda bulun. Burada üç düğme ve hiyeroglifler var. Annie'- ye hiyeroglifleri okutun. Hiyeroglif- lerde düğmelere hangi sırayla basıl- ması gerektiği yazılı. Bu sıraya uy- gun olarak düğmelere basın. Eğer üç kez yanlış basarsanız sfenksin