1 Ocak 1991 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 50

1 Ocak 1991 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 50

b) Hack the Rogue (Kooga- mungoda) c) Princess Aimola (Ophira- und) d) Baron Johnno Moakahl (İrok) e) Dread Pirate Rob (Vutar) f) Canegor İhe Mystic (Can- comar) 3. Forestria Burada dört asi var. Bunlar; a) Sir Maradon the Cruel (Yeneverre) - b) Prince Barrowpine (Base- fit) c) Bargash Eyeshore (Duvak) d) Rimalous Daybone (Avin- derwitch) 3. Archipelia Burada da dört tane asi var. Bunlar; a) Ragface (Hyppus) bare) c) Auric Whiteskin (Tylitch) Ad) Czar Nikolai the Mad (Lorsche) 54 b) Mahk Bellowspeak (Goo- 4. Saharia Burada üç tane asi var. a) Magus Deathspell (Uzare) b) Urthax Kilispite (Zyzzarzaz) -©) Arech Dragonbredath (Spochama) Oyuna kralın kalesinin önün- de başlıyorsunuz. Hemen ka- leye girip asker almanız lazım. Kaledeki aktiviteler şöyle; A'ya basarak asker alıyorsu- NUZ. B'ye basarak kralla görüşü- yorsunuz. Asileri yakaladıkça kral sizin rütbenizi burada ari- tırıyor. Buradan sonra bir kasaba- ya girin. Kasabadaki aktivite- ler de şöyle; A'ya basarak asillerin yaka- lanmasıyla ilgili kontrat yapı- yorsunuz. Eğer bu konfratı yapmadan asilleri yakalarsa- nız, ne haritanın parçalarını alabilirsiniz ne de asilleri içeri attırabilirsiniz. B'ye basmakla gemi kirala- yabilir ya da kiralamayı iptal edebilirsiniz. Unutmayın ki kıta- ları hızlı gezmenin yolu gemi kiralamaktan geçer. C'ye basarak yakındaki ka- leler hakkında bilgi edinebilir- SİNİZ. D'ye basmakla büyü satın alırsınız. E'ye basmakla da katapult satın alırsınız. Katapult alma- dan kalelere saldıramazsınız. Gelelim oyun ekranına. Ek- ranın sağ üst köşesinde kont- rat yaptığınız ve yakalamadınız gereken asinin resmi var. Eğer kontrat yapmadıysanız bura- sı boş ve karanlık durumda olur. Onun altında katapultu- nuz olup olmadığını gösteren bölüm var. Eğer katapultunuz varsa burası yanıp söner. Onun da altındaki yıldız büyü gücünüzün olup olmadığının göstergesidir. Altındaki de asanın bulunduğu yerin yirmi- beş parçaya bölünmüş hali- dir. Her bulduğunuz parça orada beyaz olarak gösterilir. En altta para durumunuzun göstergesi var. Oyunun incelikleri de şöyle; Kıtaları gezerken bulacağı- nız hazine sandıklarından çe- şitli ödüller çıkar. Eğer para çı- karsa bunlarıhalka dağıtın, İi- derlik gücünüz artar. Bu da or- du oluşturmada yardımcı olan bir faktördür. Ayrıca paranızı dikkatli har- cayın çünkü biterse haftanın sonunda ordunuz sizi terk eder. Kıtalarda bulunan bazı özel bölümler ve özel ordular da şöyle; Kıtalardaki Forest (orman), Hill (tepe), Dungeon (hapisha- ne), Plains (ova) gibi yerlerden çeşitli tipte orduları alabilirsi- niz. Bu orduların en iyileri Con-