1 Ocak 1991 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 7

1 Ocak 1991 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 7

ta, Eğer 1 MB'lık belleğe sahipse- niz sevimli bir öğrenci bu diskte- ki programın hangi sınıf için oldu- Gunu örneklemiş bir ses halinde bize bildiriyor. Daha sonra istenen ikinci disk- te İse karşımıza bir ana menü çı- kıyor. Buradan fen ve matematik PAGESTREAM 2.1 PİYASADA MA Pagastream adlı masaüstü ya- yıncılık programının...1 verisyonu: piyasaya sürüldü. Program com- pugraphic ve postscript fontları destekliyor. Ayrıca diğer masaüs- tü yayıncılık programları ile de uyumlu çalışan PageStream 2.4 başka bilgisayarların grafiklerini incelemenize ve kullanmanıza da olanak sağlıyor. Kullanım açısından da çok ra- hat olduğu belirtilen PageStream 2.1 ekrana yazdığınız yazıları is- tediğiniz gibi yazmanızı ve değiş- tirmenizi sağlarken, sayfa düze- ni açısından da bir çok kolaylık sunuyor. bölümlerini seçebiliriz. Dersi seç- tikten sonra o ders programı da- hilinde o sınıfta işlenen konular karşımıza çıkıyor. İstediğimiz ko- nu hakkında çalışırken sunulan menüde eğitim, test -- eğitim ve genel test seçimlerine sahibiz. Test- Eğitim seçeneğinde ser- best veya sınırlı zaman içinde ça- lişma olanağımız bulunmakta. Sı- nırli zamanın önceden belirlen- miş süreleri 30, 60 veya 90 sani- yedir. Programa girdikten sonra ekranın üst kısmında sorulan so- ru hakkında bazı bilgiler veril- mekte., Soru oluşturulduktan son- TAa dört ayrı cevap seçeneğin- den birinin seçilmesi bekleniyor. Verilen cevap ister doğru ister yanlış olsun sorunun doğru çözü- mü ve açıklamaları daha sonra çözüm ekranında veriliyor. Genel test seçilirse, zaman sı- nırlandırılması getiriliyor ve soru- lar sorulmaya başlanıyor. Sorula- rın bitiminde ise öğrencinin duru- mu hakkında genel bilgiler ve eğitmenlerin önerileri veriliyor. Mesut Bey, Eğitim ile İlgili Baş- ka Neler Söylemek İstiyorsu- nuz. Biz yapabileceğimizin en iyisi- ni yaptık. Bundan sonra söz kul- lainıcıya kalıyor. Gençliğe yar- dımcı olabilirsek mutlu olacağız. Verdiği bilgiler için Mesut Ka- basakal'a teşekkür ederiz. A COMMODORE SHOW Commodore Show 91'in habe- rİni geçen sayımızda vermiştik, Bu ay İse dergimizin abonelerine bir sürprizimiz olacak. Abonelerimiz geldiklerinde herhangi bir ücret ödemeden show'u gezebilecek- ler. Bunun için kapıda abone ol- duklarını söylemeleri yeterli. Liste- mizden konlirol edildikten sonra tüm abonelerimiz serbestçe do- laşabilecekler, Geçen ay da belirttiğimiz gibi Commodore Show 91'i 341 Ocak tarihinde The Marmara Oteli'nde başlayacak, Dört gün sürecek show'da çeşitli gösteriler yapıla- cak, yeni ürünler tanıtılacak ve yarışmalar düzenlenecek.