1 Ocak 1991 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 51

1 Ocak 1991 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 51

: 'TANZİŞM - 'TANTİŞM - 'TANTİŞM tinentia'da Orcs'lar. Forestria'- da Gnomes, Dwoarves, Elves ve Nomad 'ler. Archipelia'da Barbarians, Druids, Saharia'- da Dragons, Demons ve Gi- anis'lar. Ordumuz beş tipfe sı- nırlı. Kralın kalesinden alaca- ğınız Pikemen, Cavalary ve özellikle Knights'lar çok iyi iş görürler. Ama önce rütbenizi arttırmanız, bunun İçiNn de asil-: leri yakalamaınız şart. Ordunu- za dahil etmekten kaçınaca- ğınız tek ordu Ghost'lar. Çün- kü savaşta her an aleyhinize dönebiliyorlar. Bazı önemlli sihirlerde şunlar; Bridge Spell - Geminiz olma- dığı zaman suyun üzerine bu büyüyle köprü kurarak karşı tarafa geçersiniz. Raise Undead - Ghostlar, Vampirler sizin ordunuzu öl- dürdükçe artarlar, bu büyüy- le bunları öldürebilirsiniz. Raise Control - Ordunuzun sayısını arttırmak için bu büyü- yü kullanın ama dikkat edin gücü bir haftayla sınırlıdır. Gü- cü geçtiğinde ordunuz savaş- N n ae Mehmet V. Gürmen 6 Io lamaz! Onların de- fansı bizden İyi! Kesin kaybedeceğiz. Dur bir saniyel O da ne! Evet, biz atak yapı- yoruz! GOL! Yaşasın, 1-0 biz yeniyoruz. Bu inanılmaz bir şey; ikinci gölü de atlık. Fakat bak şu edepsize, onu defan- sa koymuşfum, İleriye kaçıyor. Eyvah! Şimdi de onlar atak ya- piyorlar. Olamaz, durum /i-1 oldu!” İşte size, 1990'ın en son fut- bol oyunlarından biri. Yukarı- da, arkadaşlarınızın World Soccer'i oynarken söylediği bazı laflar var. Oyunda Football Manager'- da olduğu gibi, bir futbol ta- kımının menajerliğini yapıyor- sunuz. Her maçtan da para kazanıp, © parayla yeni oyun- cular transfer edebiliyorsunuz. Oyunun başında, 60 tane lig takımından birisini seçme- niz İsteniyor. Bence, burada hangi takımı seçerseniz seçin, güçleri aynı oluyor. Burada bir sonraki takımı görmek için “Select”, fakımınızı seçip oyu- na başlamak için “Start”a klik- lemeniz gerekiyor. Bundan sonra asıl oyuna başlıyoruz. Karşınıza, bir ekran dolusu se- çeneklerle dolu bir menü ge- ta size İsyan eder. Teleport Spell - Savaşta bu büyü çok İşe yararr. Yavaş fa- kat kuvvetli bir orduyu ön saf- lara bu büyü ile sürebilirsiniz. Clone ve Resurrect Spell - Savaşta kaybettiğiniz ordunu- zun bir bölümünü tekrar dirilt- meye yarar. Ayrıca oyun sırasında O'ya basarak optlons bölümüne gelebilirsiniz, burada da çok yararlı bilgiler var. Çok iyi bir oyun, tavsiye ederim. C-6b4 Disket liyor. İlk önce bu menünün üst tarafındaki seçeneklerden bahsetmek istiyorum. SOLDAN BİRİNCİ RESİM: Bu seçeneği kliklerseniz, bankanıza gidersiniz. Burada “Back Balance” sizin elinizdeki parayı, “Loan İs” bankaya kaç lira kredi borçlu olduğu- nuzu “Weekly Wages” da haf- talık giderlerinizi ve masrafla- rinizi gösterir. Bunların altında da üç tane seçenek var. Bun-