1 Ocak 1991 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 55

1 Ocak 1991 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 55

Şşimdiye kadar SSİ'nin bir- çok oyununu oynadım ve hepsinden çok zevk aldım. Fakat bu seferki şimdiye ka- dar gördüğüm en berbat SSİ oyunu. Adamlar arcade FRP yapmaya çalışmışlar, ne Ar- cade'inden zevk alıyorsunuz, ne de FRP'sinden. Olay bir kalede geçiyor. Eki- bimiz sekiz kişi, Kişilerin kimlik- leri oyunun başında veriliyor. Önemlilerden bazıları şöyle; Morganna, bir dokfor ve Blue Crystal Staff faşıyor, Savaşlar- da Morganna büyüleriyle çok yararlı oluyor. Bir de ismi her nesye bir büyücümüz var, Oyunda yaptığı büyüler, özel- likle Web ve Sleep büyüleri sa- vaşta çok işe yarıyor. Bu büyü- leri oyunun her hangi bir anın- da Space'e basarak kullana- biliyorsunuz. Ama Morganna ve ismi her neysenin ilk dört karakter içinde olması gereki- yor. Yalnız büyücülerin taşıdı- ğ asaların büyük gücü sınırlı. Çok fazla kullanılırssa büyü güçleri bitiyor. Morganna'nın- da Cure Light Woundas (hafif yaraları iyileştirir), Cure Critical Wounas (ağır yaraları iyileşti- rir) ve Raise Decd (ölüleri diril- me) (yalnız başka odaya ge- çerseniz bu büyü İşe yaramaz) büyüleri oyun esnasında çok yararlı. Gelelim hero değiştirmeye. Önce space'e basıp menü kısmına gelelim, Daha sonra bu menüden Select Hero'ya basın. Önce değiştirmek iste- diğiniz sonra almak istediğiniz karaktere gidip ateş Tuşuna basın. Böylelikle karakterleriniz yer değiştirmiş olacak. Oyunda savaşlar çok sikıcı. En çok örümceklerde zorlanı- yor İnsan. Bunlarla savaşmak çok yorucu. Oyunun sonunda söyliye- yim. Bir Dragonla karşılaşıyor- sunuz ve ne yapsanız ne etse- niz onu yenemiyorsunuz. Paranın bolsa alip oynayın ama ben mesuliyet kabul et- miyorum. Çünki bunu oynar- ken afaganlar bastı, 5D