1 Ocak 1991 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 58

1 Ocak 1991 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 58

Oyuna Zak'ın odasında başlıyoruz. Odadan Sushi in fish bowl, torn wal- Ipaper, phone bill ve kazzo'yu pick up ile alın. Phone bill ve kazzo'yu çekmecelerde bulabilirsiniz. Kapıyı açın ve çıkın. Televizyonun yanında- ki koltuk yastığını pick up diyerek alınca Zak onu koltuğa koyuyor ve bir demo çıkıyor. Bu demo'yu (RE- TURN) ile es geçebilirsiniz. Sonra koltuğun sol yastığını pick up ile kal- dırın. Altından remote conirol çıkı- yor. Bunu da alın ve use power cord in power outlet diyerek fişi prize ta- kın. Use remote conitrol ile televiz- yonunu açabilirsiniz. Televizyonda bir demo çıkacak. Bu demoyu çok dikkatli izlemelisiniz, çünkü bu de- moya uyarak oyunda büyük ilerleme kaydedebilirsiniz. Demoda rüyanız- da gördüğünüz kızı görüyorsunuz. Bir süre sonra spiker hep aynı şey- leri söylemeye başlıyor. Şimdi use remote control ile TV'yi kapatabilir- siniz. Sağa doğru gidince lavabo- nun sağ üstünde butter knife'ı gö- rüyoruz. Bunu alın ve open cabinet ile dolabı açın. İçinde a box of cra- yon çıkıyor. Bunu alınca sadece sarı boyanın kaldığını farkediyoruz. He- men use yellow crayon on torn wal- İpaper diyerek Zak'ın rüyasında gör- düğü haritayı duvar kağıdına çizdi- riyoruz. Sonra buzdolabının içinde- ki yumurtayı alın ve buzdolabını ka- patın. Odanıza gidin use butter kni- fe on plastic card ile CashCard'ını- zI Masanızın altından alın. Cash- Card masanızın altındaki yeşil leke- dir. Evden dışarı çıkmadan önce so- kak kapısının yanından small key'i alın. Dışarı çıkınca sokağa çıkıyor- sunuz. Sol tarafa gidin. Fırının zili- ne 3 kere basın, yere düşen ekme- ği alın. Daha sonra gidebildiğiniz ka- dar sağa gidin. Otobüsün yanından yukarı çıkın. Sağdaki ilk dükkana gi- rip her şeyi alın. Dükkandan aldığı- M.Tolga Kale-Mehmet Tezcan nız toolkit'i açın. İyice sağa gidip wi- re cutters ile boby pin sing'ın kab- lolarını kesin. Sonra evinize geri dö- nün. Put on ile nose glasses ve hat'ı giyin. Evinizdeki kabineyi açıp mon- key wrench ile boruyu açın. Sonra fırından atılan steal bread'ı lavabo- ya koyun ve musluğun yanındaki switch'i açın ve bir süre sonra ka- patın. Çöp öğütücüsü bread'ı bread crombs haline getiriyor. Onları alın. Şimdi boruyu gene aynı şekilde ka- patın. Sonra Sushi'yi lavoboya bo- şaltın. Odanıza gidin halının sağ alt köşesini açın. Monkey wreneh ile lo- se boards'ı kaldırın. Bir boşluk çika- cak buranın üstüne gidin. Oyunun başında gördüğünüz makinenin ya- nına düşüyorsunuz. Burası telefon şirketinin arka tarafı. Bir adam geli- yor, sizi gözlük ve şapka taktığınız için bir arkadaşına benzetiyor. Son- ra sizi bırakıyor. İçeride yapacak bir şey yok. Şimdi dışarı çıkın. Telefon şirketinde solda application alın ve yellow crayon ile doldurun. Sonra phone bill'i adama verin. Sizden pa- ra almıyor. Dışarı çıkın ve small key ile posta kutusunu açtıktan sonra application'ı içine koyun. Sonra oto- büse gidin ve use kazzo İle kozzo'- yu çalın. Otobüs şoförü uyanıyor ve havaalanına gideceğini belirtiyor. Fazla zaman kaybetmeden Cash- Card'ınızı CashCard Reader'e ko- yun yoksa şoför sizi dışarı çıkarıyor. Sonra otobüs hareket ediyor ve ha- vaalanına geliyorsunuz. Oradaki de- votee'ye CashCard'ınızı verin ve