1 Ocak 1991 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 56

1 Ocak 1991 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 56

Profesorünü: NE DİY -— Mete Ünügür (İst.Tek.Univ.Prof.) Eğitim programlarını incele- dim, çok ilginç. Bilgisayara uyarlanış biçimi, içerikleri, ko- nuların seçimi akıllıca. Özellik- le soruların random oluşu ça- lışmayı sıkıcı olmaktan kurtarı- | yor. Çözüm bölümü öğrenciyi bir. hayli eğitici nitelikte. Test4Eğitim ve genel test bö- lümünde sınırlı zaman uygulamaları çalışan kişiyi gerçek sı- nav disiplininde hazırlaması dolayısıyla çok iyi. Her bölümde başarı durumunu gösteren ekranların bulunuşu da velilerin öğrenciyi yakından takip edip durumlarını teşhis etmede ve yönlendirmede çok yardımcı olacak. Böylece yeni yetişen nesil çok daha bilgili olacak ve üniversiteye daha yetişmiş olarak gelecek Harun Yakut (Grafiker-Reklamcı) Konunun bilgisayara uyar- lanması ana tema olarak çok reel bir olay. Programınızı şöyle bir inceledim. Grafikle- ri müzik uyarlamaları harika. Programa girişler içerikli so- ruların random hazırlanışı çok ilginç. Bu sefer ben bir- şey sormak istiyorum. Bu konu ile neden çok fazla reklam yapıyorsunuz? Programınız o kadar güzel ki kendi reklamını fazlası ile yapacaktır. Size başarılar. Yavuz (İşık Lise Bir yıldır. / rum. En ço adventure v bi bu arada nuyorum. A programınır ca çok mere nabilirmiyim bir set aldın şindeki animasyon ve müzik çok hoşuma g menüler kullanım rahatlığı sağlıyor. Sorul açıklamalı verilişi çok iyi. Bu şekilde çalışm: eğlenceli. İlhan Becit (İngilizce Öğr.) Benim branşım ingilizce öğ- retmenliği. Çocuklarıma des- tek verebilecek yeni bir kay- nağın doğması beni mMutlu etti. Amiga eğitim serisini in- celedim, çok iyi. Öğrenci ile diyalog — güzel — kurulmuş programın işleyişi ve soru- dan soruya konulara geçiş- ler iyi. Çözümlerin açıklamalı olarak verilme nuyu daha iyi anlaması açısından çok fayd. lanımı bir hayli eğlenceli. Sanırım çocuklar hem de bir hayli faydalanacaklar.