1 Ocak 1991 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 59

1 Ocak 1991 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 59

Guru'nun son kitabını satınalın. Sonra sol tarafa gidin ve uçağa bi- nin. Hostes sizi karşılıyor ve saçma saçma laflar edip sizi kızdırıyor. Hoster her şeyi yapmanıza karşı çı- iyor. . Sol tarafa giderek tuvaleti bulun. İçeri girince use toilet diyerek Zak'- ın ihtiyacını giderin. Sonra toliet pa- per'i alın ve lavoboya koyun. Daha sonra turn on sink ile musluğu açın. Kapıyı önceden açın ki kaçması ko- lay olsun. Lavobo taşıp yer mavi olunca push callbutton ile hostesi çağırın. Hostes gelirken hemen uça- ğın başına gidin ve oradaki microo- ven'ın yanına gelin. Hostes tuvalet kapısını kapayıp, bağırın, çağırma- ya başlayıncaya kadar bekleyin. Sonra hızlı olarak microoven'ı açıp içine yumurtayı koyun ve çalıştırın. Sonra geri dönüp yerinize oturun. Hostes bir süre sonra geri dönüyor, bu arada fırının içindeki yumurta patlıyor ve ortalık berbat oluyor. Hostes bunu temizlerken sizi bütün binleri (üstteki kapaklar) açın. En son açtığınız binin içinden öxygen tank çıkıyor, onu alın. Sonra koltu- ğunuzun önündeki boş koltuğa gi- din ve onu da alın. Koltuğun altına lighter düşüyor (siyah) bunu da alın. Bundan sonra (RETURN)'e basarak uçak modunu bitirebilirsiniz. Hava- alanından çıkın ve ağaç dalını kırın (pick up tree branch). Sonra mağa- ranın girişindeki iki başlı sincaba hostesin size verdiği peanuts'u ve- rin. Açılan boşluğu tree branch ile genişletin ve içeri girin. İçerisi ka- ranlık. Lighter'ı açarak abondoned bird nest'i tree branch ile alin ve iki- sini de aşağıdaki fire pit'in içine ko- yun (use ile). Sonra lighter ile ateşi yakın. Sağdaki strange marking'si yellow crayon ile tamamlayın. Açı- lan kapıdan içeri girin. İşte mavi kristal orada. Onu oradan alabilmek için remote control'ü kullanın. Bzzzp... Hemen onu alın ve havaa- lanına geri dönün. Reservation ter- minal'i kullanarak Miami üzerinden Londra'ya bilet alın. Oradan Kat- mandu, Nepal'e gelin. Havaalanın- dan çıkın, sağdaki kapının önünde- ki guard'a devotee'den aldığınız ki- tabı verin. Adam içeri girmenize izin veriyor. İçeri girip sağa gidince gu- ru size mavi kristalin nasıl kullanı- lacağını anlatıyor. sonra dışarı çıkın sağa gidin ve hilhter'la hay'i tutuş- turun. Polis yangını söndürmeye geldiği sırada karakola gidin ve önündeki bayrağı alın. CachCard'ı- nızı Yak'ta kullanın ve havaalanına geri dönün. Londra üzerinden Mia- mi'ye bilet alın. Oradaki tembel, işe yaramaz sarhoşa (bum) Guru'nun kitabını verin. Adamın çok hoşuna gidiyor ve viskisini size veriyor. Ber- muda'ya bir bilet alın ve uçağa bi- nin. Pilotun esprilerine dayanmaya çalışın. Bir süre sonra uzaylılar sizi gemilerine çekiyorlar. Pilot sağda- ki renkli düğmelere belirli bir sıray- la basıyor. Bunları bir yere not edin.: Uçak gittikten sonra sağdaki zile ba- sın. Uzaylı sizi kralına götürüyor. Kral konuşurken hemen sağa gidip Lotto-Machine-Director'dan bugün- kü kazanacak olan numaraları bir . yere not edin. Sonra biraz önce gir- diğiniz kapıdan çıkıp, pilotun bastı- ğı sırayla düğmelere basın. Buralar- da biraz hızlı olmanız olmanız ge- rek. Sonra çizginin hemen sol tara- fına geçince dışarı ışınlanıyorsunuz. Düşmeden use parachute ile para- şütünüzü açın. Suya yumuşak iniş- ten sonra kazzo'yu çalın. Gözlüğü- nüzü çıkarın ve use blue ceyristal on dolphin diyerek yunusun ruhuna ge- çin. Uzaylıların sizin mavi kristali kullandığınızdan haberleri oluyor. Burada çok hızlı olarak suyun altı- na inin ve bütün sweather'ları alın. En sonuncusunun altından glowing object çıkacak. Bunu alın ve Zak'a verin. Bu sırada bir uzaylı geliyor ve sizi Mindbenders'ın içine atıyor. Siz hemen gözlüklerinizi takınca sizi dı- şarı çıkarıyor. Burayı daha önceden tanıyorsunuz. Telefon şirketi'nin ar- ka tarafı. Soldaki dolabı açın ve uzaylının sizden aldığı eşyaları geri alın. Dışarı çıkın ve gözlüklerinizi çı- kartın. 14th Avenue'deki satıcıya gi- dip Lotto oynayın (Buy Lotto). Son- ra bir yandaki kapıya gidip mavi kristali drop slot'a atın. Bir süre son- ra rüyanızda ve televizyonda gördü- ğünüz kızı görüyorsunuz. Size pek- çok şeyler anlatıyor. bunlar kısaca şöyle: Annie (kızın adı) ve arkadaş- ları Melissa ve Lessile aynı rüyaları görmüşler ve rüyalarında gördükleri makineyi yapmaya karar vermişler. Şimdilik onlarda yellow cyrstal'in sa- dece bir parçası var. Şimdi switch diye yeni bir komut var. Bu komut- la Annie, Melissa ve Leslie'ı da yö- netebiliyoruz. Annie'nin CashCard'ı masanın üstündeki blot'un altında. Şimdi biraz zor olmasına karşin An- nie ve birlikte otobüse bindirip ha- vaalanına götürün. Annie'ye chrystal shard, whiskey, wire cut-