1 Ocak 1991 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 49

1 Ocak 1991 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 49

Ersen Alptekin B U ayın en iyi oyunu. Bu oyu- na başlamadan önce dis- ketinizin B yüzünü başka bir diskete kopya edin. Eğer oriji- nal B yüzünü kullanırsanız, program bazı file'lar tekrar yazdığından oyuna yeniden başlamanız mümkün olmaya- caktır. Bu yüzden oyunu oy- narken sürekli disketin kopyoa- lanmış B yüzünü kullanacaksı- nIZ. Oyunun konusu şöyle; King Maximus bir gün ayna- ya bakarken elindeki Scep te- re of Order'i (düzen asası) ka- ra büyücüye kaptırır. Büyücü de asayı ülkenin bir yerine saklar ve haritayı yirmibeş parçaya bölerek müterikleri- ne dağıtır. Bazı parçaları da Öözel aletlerle birlikte kıtaların çeşitli yerlerine saklar. Amacı- nız asileri yakalayıp haritanın parçalarını ele geçirerek, asayı gömülü olduğu yerden alıp Kral Maximus'a ulaştır- maktır. Göreviniz seçeceğiniz zamanla sınırlıdır. O zamana kadar asa bulunamazsa dü- takomplarda. Ayrıca Daragon'lar için Sta- raxe, Pearl Armour, Alvirex için ise Bright Sword'u bulup kul- lanmanız gerek. Oyun sürükleyici fakat bir kötülüğü var, çok kolay. Her şeye rağmen favsiye ederim. Az daha unutuyordum, sa- vaş sırasında Life'iniz çok düş- tüğünde F1'e basıp Sermin Bag'ı veya Polion Jarı kulla- narak eski gücünüze kavuşa- bilirsiniz. F4'le aynı zamanda karakterinizin dururmunu göre- bilirsiniz. zen kaybolacak ve ülkeye ka- ranlık güçler hakim olacaktır. oyunda dört tane kıla var. Bunlar: 1. Continentia Burada Kral Maximus ve al- tıtane asi var. Bu asiler ve ka- leleri şunlardır; a) Murray the Miser (Wunkel- forte)