8 Ağustos 1929 Tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 20

8 Ağustos 1929 tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 20

No. 1721—36 UYANIŞ 543 tatlı ve ciddi bir rekabet sahasına girmiştir. Düne bakarak yarını daha büyük bir lezzetle bekliyoruz. Deniz hareketleri bun- dan ibaret kalacak değil- dir. « Vakıt » refikimizde evvelki sene yaptığı gibi büyük bir yüzme müsaba- kası tertip etmektedir. Mü- kemmel Olmasına itina edilen bu müsabakaların vereceği . neticeler teşvik cihetinden çok mükemmel olacağı şüphesizdir. Bu deniz faaliyetlerine ve sıcaklara rağmen diğer spor faaliyetleri de durmuş değildir.. Geçen cuma at koşula- rının ikincisi yapılmıştır. İzmirin futbol şampiyonu «Altay» takımıda bu satır- ları okuduğunuz hafta için- şehrimizde Galatasaray ve Fenerbahçe ile iki maç yapmış bulunacaktır.. Ga- latasarayla İzmirde bera- bere kalan Altaylılar Türk sporunda kuvuetli ve mümr- taz bir varliktırlar. Kumsalda çocuklar Geçen haftanın en belli başlı deniz hare- ketlerinden birini Beykoz yarışları teşkil etti. Asıl deniz birincilikleri müsabakaları için bir hazırlık teşkil eden bu yarışları « Cumhuriyet » gazetesi himayesine almıştı. Yarışlar şimdiye kadar gö- rülmemiş bir kalabalık huzu. runda ve tanı bir muvaffakı- yetle yapıldı. Denizcilik şam- piyonasını da elinde tutan Galatasaraylılar, Beykozlu gençlerde kendilerine kuvvetli bir rakip buldular, gene pu- van ohesabiyle kazandılar amma bazı birincilikleri de ellerinden kaptırdılar. Bu ne- tice bize büyük bir ümit verdi Su ile Heyanın imtizacı: ve anladık ki deniz sporumuz Sahilde tuvalet