5 Şubat 1966 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 19

5 Şubat 1966 tarihli Akis Dergisi Sayfa 19

Tüli'den Düğün havası Dışişieri ailesi, şu günlerde dış po- lit b ndan pek parlak günler geçirmiyor, fakat aile çevre- sinde bir düğün havası esiyor. Ba- kanlığın bekârları birer ikişer aza- lıyor. Adnan Bolak ile ressam man- ken Tülin Okanın önünde sonunda evlenmeleri bekleniyor. Paristen İl- han Yasar, Alâeddin Tiritoğlunun kızı Tomris Tiritoğlu ile evlenmeğe hazırlanıyor. Lefkoşedeki Elçiliğimi- zin genç sekreteri Orhan Kulin de kıbrıslı bir gençkız ile evlenme ha- zırlığı içinde. Genç memurlardan Miray Tekelioğlu ise İstanbulda ya kanlığın bütün bekârları bu düğün haberler Bilhassa müzmin bekârlar, Hâmit Batular, Pertev Su- başılar, Vecdi Türeller ve Kâmran Gürünler hürriyetlerinden havasında değil. hoşlananlar da var, evlilik fikrin- den şu veya bu sebeple uzaklaşan- lar da... Geç olsun da güç olmasın Vaktiyle İzmir sosyetesini de, poli- tik çevreleri de çok dalgalandı- ran bir hikâye artık tatlı bir sonu- ca bağlandı: İzmirin çok iyi tanıdı- gı Cavidan Dora, Almus Vireskala ile evleniyor. Vireskala adını ha- tırlayacaklar oelbet bulunacaktır. Hani; bir aralık Celâl Bayarın yeğe- niyle evliydi de, Ege sosyetesinde Bayar ailesinin damadı olarak nam salmıştı, işte o... Cavidan Dora geri- de hayli sıkıntılı ve üzüntülü gün- ler bıraktı, fakat şimdi çok mesut, eski sevgilisiyle evlenmek vi bü- tün hazırlıklarını tamamlad Kibarca işler İzmir Belediye Başkanı Osman Ki barın, İzmirin çeşitli belediye ih- tiyaçları yanında bir de opera aç mayı düşündüğü söyleniyor. Kiba- rın, daha şimdiden çok parlak tasa nları varmış, bazı sanatçıların İz mirde konserler vermesi için hazır lıklar yapıyormuş. Bu sanatçıların başında da Nevin Pere var, diyorlar Haydi hayırlısı!. Hariciyenin müzmin bekârları: 5 Şubat 1966 Gözde olmanın bir şartı da.. Kâmran Gürün ve Behçet Tüzemen