1 Şubat 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

1 Şubat 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

renkteler. Pac bu hapı yerse, bir süre için hayaletler tarafın- —| dan görünmez oluyor. Bu sıra- - | da hayaletleri yiyerek onları öldürebilir. Yapacağınız en iyi şey hayaletlerin dördünü de arkanıza taktıktan sonra, kuv- vet hapını yemek. Çünkü süre kısıtlı olduğu için hayaletler yakında değilse, hepsini öl- dürmeniz mümkün olmaz. Yediğiniz hayaletin sadece gözleri geriye kalır. Bunlar da labirentin merkezindeki özel bir odaya gidip, burada tek- rar hayalete dönüşürler. Arada sırada, labirentin merkezine yakın yerlerde özel bir hap ortaya çıkar. bu hap- lar yenildiklerinde, fazladan hak verirler, hızlanmanızı sağ- larlar, ölümsüzlük verirler veya sadece puan kazanmanızı sağlarlar. Mücadele edebileceğiniz dört farklı labirent var. Oyunun başlangıcında dört labirentin ilk üçünden birini seçebilirsi- niz. Birinci labirentte bir kade- me, ikincisinde iki kademe var. Labirentin sıra numarasıy- la, içindeki kademe sayısı oranfılı olarak artıyor. Daha sonraki kademelerde işler gi- derek zorlaşıyor. Mesela, her yerde devam eden labirent, u oyun İçin RTYPE'in bir kopyası diyebiliriz. Amaç, “mümkün olduğu kadar çok ilerlemek, fazladan silah top-” lamak ve karşımıza ne çıkaır- sa çıksın yok etmek. Her kade- menin sonunda bir sonroki ka- demeye geçebilmek için yok edilmesi gereken büyük boy- da bir gardiyan. bulunuyor. Katakis'in, R-TYPE ile benzerli- ği burada bitmiyor. Sonradan alacağınız silahlar hemen he- men aynı, Geminizde bulunan göz aldanmasına yol açarak olduğundan büyük görünme- sine yol açıyor. İlerki kademe- lerde karşınıza daha çok ha- yalet çıkıyor, labirent giderek zorlaşıyor. Sona doğru karşını- za büyük hayalet çıkıyor. Bu hayalet diğerlerinin iki katı bü- yüklükte. Bundan kaçmak ol- dukça zor. Bundan da kötüsü zıplayan hayaletler. Zıplaya- rak hayaletlerden kurtulmanız mümkün, ama bu hayaletler de siz ne zaman zıplarsanız zıplamak gibi bir huya sahip- ler, dolayısıyla kurtulmak için . zıpladığınızda doğruca haya- letin ağzına atlamış oluyorsu- nuz. Bu hayaletlere üçüncü la- birentten sonra rastlayabilirsi- NİZ. Bu oyunun en ilginç özellik- lerinden biri, görüntünün ekra- nin famamını kaplaması. Oyu- numuz AMISA'nın sesini de son derece güzel kullanmış. Cö4'te de kısa bir süre sonra bu oyunu görebilirsiniz. Oyunun değerlendirmesi: Grandslam AMISA GRAFİK : 9 SEŞ asl ZORLUK: 9 DEĞER : 40 GENEL : 9 33

Bu sayıdan diğer sayfalar: