1 Şubat 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 49

1 Şubat 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 49
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

isteksiz görünürse tabancayı göste- rin. Yukarı çıkın ve araştırın. Light konuşacak duruma geldiğinde tek- rar ona aynı soruları sorun. Posta Kutusu (Postane): 999 no.lu kutuyu açın (Unlock box 999). Şiiri alın ve okuyun. Arkasında ya- zılı bir numara var. Numarayı gör- dükten sonra Park'a gidin. Park: (6th and South Main). Hey- kel'in güneyinde bulunan alet- edevat deposuna (tool shed) gidin. Kilidi 6316'ya getirin. Küreği alın. Heykelin altını kazın (Dig at statue). Çantayı alın ve kuzeye gidin. Şimdi güneyden, kuzeyden ve doğudan gangster'ler peşinize düşmüş ola- caklar. Bu yüzden batıya gidin ve çöp yığınının içinde saklanın (Hide in Trash Pile). Çöp Yığını: (İkinci kez). Gang- sterlerden saklanmaktasınız. Köpe- ğe kemiği verin ve bekleyin. Köpek tekrar havlamaya başlayınca doğu- ya gidin. Böylece gangsterlerden de kurtulmuş olacaksınız. Şimdi eliniz- de Farnham'a karşı yeterli kanıt var. Öyleyse karakolun yolunu tutalım. Oyunun Sonu: Kanıtları karako- la getirip polise Farnham'ı tutukla- malarını söyleyin. Elinizde şu kaniıt- lar olmalı: (1) Report (Wainwright'- tan aldığınız (2) Scrap of Paper (Le- bock'tan aldığınız) (3) Suitcase (Park'tan) (4) Folder (Çanta'dan). GREMLİNS: Gremlinler başınıza bela olmaya başlayınca, sinemaya giderek START PROJECTOR İle bir film başlatabilir ve rahatlayabilirsi- niz. Küçük Gizmo'yu süpermarket binasında bir hava boşluğunun (vent) içine bırakırsanız ufak dostu- nuz havalandırma sisteminden ge- çerek en üst katta kilitli olan kapıyı açabilir. Ayrıca merdiven ile bu bi- napın tavanına çıkabilirsiniz. Havu- zun suyunu tapasını açarak boşal- tın. Kar temizleyicisini (snow plo- ugh) kaynak yapmak için OPEN WELD, LIGHT TORCH ve WELD PLOUGH komutlarını verin. Oyun- da durumunuzu fonksiyon tuşları ile kaydedebilirsiniz. EUREKA: Birinci bölümün çözü- mü: S, GET MOUSE, S, SE, W, LO- OK, GET CREEPER, E, SE, N, N, E, LOOK, GET FLINT, E, U, GET ALL, S, GET BONE, SW, GET ALL, S, E, LOOK, D, D, GET ALL, U, S, WAİT HERE, WAİT HERE, GET Contact'“ Cloud flies off, before cirt na ah l1case Skwârp GÜr dı LOG, N, N, U, W, W, MAKE AXE, CUT TREE, MAKE RAFT, S, S, S, W, W, GET ALL, E, E, N, E, SE, U, GET SULPHUR, D, W, DROP MO- USE, NW, SW, KONG KA, GET STONE, W, GİVE NECKLACE, E, E, GİVE RUBY, W, SW, DRINK LI- OUlD, S, N, N, S, W, FİLL POT, E, S, S, S, E, DRINK WATER, MAKE GUNPOWDER, MAKE CANNON, SHOOT DINOSAUR, S, S, THROW STICK, W, N, THROW AXE, E, GET ALL, W, SW, USE ROPE, D, E, HELP, SUCK BİTE, GET COBRA, W, S, S, W, W, W, GET BRANCH, E, E, D, N, N, W, USE BRANC, E, S, S, W, E, E, MAKE FIRE, LIGHT BRANCH, W, S, E, WAİT HERE, WAİT HERE, WAIT HERE, S, GET DIİAMOND, N, WAİT HERE, WAİT HERE, W, S, SE, SW, W, NW, S, USE LADDER, U, GET LADDER, W, USE LADDER, D, LOOK, GET FUNGI. U, GETLADDR, E, S, USE FINGI, E, NW, D, S, W, HELP, USE DIAMOND. (15 dakika) Prehistoric Age. DEJA VU: Kumarhanedeki şans çemberine dokunursanız gizli bir geçide çıkarsınız. Ayrıca çöplükte- ki şırıngayı almayı unutmayın, ge- - rektiğinde silah olarak kullanabilir- SİNİZ. ând Mith a Clikmbing i:lımhıng the B tt ; for a Whil KU DR, Waterfalil-. B AZTEC TOMB: Evde hol'ü araş- tırınca bir kavanoz bulacaksınız. Evin dışında CLİMB BUİLDİNG ko- mutundan sonra bulacağınız tahta- yı alın. Bu tahtayı köprü olarak kul- lanabilirsiniz. Ayrıca boğa'ya kırmı- zı pelerini atmalısınız. RING OF POWER: Korsanı geç- mek için DROP RUM, devi geçmek içinse DROP BALL komutlarını ve- rin. LURKING HORROR: Cord'u ke- sin ve kaygan yapın. LEGEND OF THE SWORD: Kö- peği bulduğunuz evde, yerdeki ha- liyı çekerseniz altında gizli bir kapı bulacaksınız. Cin'in (leprechaun) is- tediği pipo'yu yine köpeğin bulundu- ğu yerde bulabilirsiniz. Şatonun ku- lesindeki kapıyı açmak için kapıyı tekmeleyin. INİNVİTED: Geçen ayki çözüm- de dizgi hatasından dolayı köpekleri geçmek için kullanılan büyülü söz- ler yanlış olarak çıktı. Özür dileye- rek doğrusunu veriyorum. SAY TO DOGS: INSTANTUM IİLLUMİNARIS ABRAXAS. Katkılarından dolayı Bandırma'- dan Koray Özcan, Serkan Yaşar ve İlker Aydın, Suadiye'den Halil Eligür ve Yiğit Sayın ve Ankara'dan Özgür Üstündağ ve Erhan Güven'e teşek- kürler. Yer darlığından ötürü GUİLD OF THIEVES ipuçlarını bu ay yayınla- mak mümkün olmadı. 30 gün son- ra diğer sürprizlerle birlikte buluşun- caya kadar hoşçakalın... 49

Bu sayıdan diğer sayfalar: