1 Şubat 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

1 Şubat 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

hirde verilen göreve geçebi- lirsiniz. Bu sefer sizi bekleyen tehli- keler arasında kayalardan başka mayınlar, torpido forla- tan helikopterler ve diğer mo- torlar bulunuyor. Üçüncü eği- tirm görevi ikincisine son dere- ce benziyor, fakat başka bir yerde geçiyor. Motorunuzda bir makineli tüfek ve füzeler bulunuyor. Ay- rica sınırli miktarda yakıtınız var, İlerledikçe yakıtınız bitiyor. Eğer ölürseniz, birkaç saniye içinde-oldukça önemli miktar- da yakıt kaybediyorsunuz. Fa- kat yol boyunca ekstra yakıt alabilirsiniz. Kırmızı renkli cisimler, az bir miktarda yakıt sağlar, gümüş renkliler yarım depo yakıt ve- rir. Yeşil renkliler füzelerinizi ye- niler ve deponuzu tam doldu- rur. Sarı renkliler motorun arka- sıncı düşer, bu yüzden bunlar- dan sakının. zay korsanları eskisinden de güçlü savaş gemileri ile Uuzay sistemimize geri dön- düler. Amaçları federasyona ait depoları yağmalamak. Geçen seferki başaırınızdan dolayı federasyon tarafından tekrar görevlendirildiniz. Gö- reviniz, depolardaki kargoyu bulup yerine koymak, -Bu görevi gerçekleştirirken, ölesiye savaşmanız gereke- cek. Uçacağınız yerlerde, çe- şitli yer şekilleri var. Aşağıdaki kötü görünüşlü bitkiler, aracı- nıza ölümcül baloncuklar gönderecek. Baloncuklar hız- lli olmadıklarından fazla tehli- keli değiller, bunlardan kolay- * lıkla kurtulabilirsiniz. Baloncuklardan başka etra- fınızda çeşitli roketler, ölümcül parçalar ve en önemllisi kor- san gemileri uçuyor. Bütün bunların amacı geminize do- kunarak onu ve sizi yok etmek. Başlangıçta dört hakkınız var, Bu görevinizde, ilkine gö- 40 Nehirde karşınıza çıkan en- gellerden kurtulmak için önü- nüze gelen eğimleri kullanın. Bunlar motorun havalanması- ni sağlayarak engellerden geçmenize yararlar. Yol kena- rındaki makineli tüfeklere dik- kat edin. re aracınızın ateş gücü daha fazla artırılmış olarak çıkıyorsü-. nuz. Eğer ölümden keçmak is- tiyorsanız, emrinizde kullana- —"Vı —ı”“* n RNOİD Z Oyunun değerlendirmesi: Elite / Kaset-Disket GRAFİK : ö SES ZORLUK. 9 DEĞER : 7 GENEL : 6 ; _( ” bileceğiniz, yedi farklı silah var. İlk görevde sahip olduğu- nuz silahlara şimdi de sahip- siniz: Normal bombalar, zıpla-