1 Şubat 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 42

1 Şubat 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 42

lardan biri, hedefe kitlenen fü- zedir. Her birkaç saniyede bir iki füze otomatik olarak ateş- lenir. Füze ateşlendikten son- ra hedefini kovalar ve yok eder, Bundan başka alacağınız diğer parçalar, geminizin hız- lanmasını sağlar, çeşitli tipte lazerler ve yukarı doğru ateş eden silahlar atış gücünüzü arftfırır. Geminin altına ve üstü- ne yerleşen parçalar ile daha fazla ateş etme imkanı doğar. Tüm parçaların yerleştirilme- si iİle ortaya çıkan gemi tam bir savaş makinesidir. Ancak geminizi bu hale getirmek, ol- dukça uzun zaman alır. Çün- kü geminiz vurulduğunda üs- tündeki takılı parçaların hep- si kaybolur. İlk kademenin ortalarına doğru, devamlı döner durum- da bulunan bir silah engeli ile karşılaşacaksınız. Bunu yok edin ve karşınıza çıkan diğer uçucu ve yürüyücüleri, füze atan robotları ve lazer kuülele- rini yok edin. En sonunda ilk kademenin sonunda gardi- yan ile karşılaşacaksınız. Sardiyan son derece kor- kunç bir kuyruğa sahip büyük bir yaratık. Kuyruğu yok etmek İmkansız. Birkaç saniye sonra yaratığın karnından yeşil renkli bir yüz çıkar ve size dönen diskler atmaya başlar. Bunlar- dan kurtulun ve yüze biriktiril- miş olarak birkaç defa lazer cafışı yapın. Böylece canavarı yok etmiş olarak ikinci kade- meye geçebilirsiniz. İkinci kademede uzay bah- çesindesiniz. Burada, dev ak- replere, üzerinize organizma sıkan bitkilere rastlayacaksı- Nnız. En sonundüa sizi dev bir yı- lan bekliyor. Burada bir zırh ta- rafından korunan bir kalp var. Yavaş yavaş zırh açılacak,. İsabetli atışlarla kalbi ve yıla- ni yok etmeniz mümkün. Üçüncü kademedae sizi dev bir Uuzay gemisi bekliyor. Ge- 'minin etrafında dönerek çeşitli silahları ve lazer toplarını vu- run. Geminin üst kısmında bir 42 silah var. Bu silah tam olarak uzadığında yok edilebilir ha- le gelir. Ancak, bu silahı yok edebilmeniz için oldukça uğ- raşmanız gerekeceklir. Dördüncü kademede, ar- kalarında sayısız nokta bıra- kan gemilerle uğraşacağız. Bu kademenin sonundaki gar- diyana ulaşabilmek için bu nokfaları temizlemek gereki- yor. Eğer geminizde küre var- soa Du işi kolaylıkla gerçekleş- tirebilirsiniz. Bu kademedeki gardiyan kırmızı renkli bir ge- mi, Gemi üçe ayrılıyor ve ya- vaşça hareket ediyor. Her parçayı yok elmek için mavi renkli iniş kapısına devamlı afeş edin. Beşinci kademede işler son derece zorlaşıyor. Bu kade- mede dev yılanlar bulunuyor. Kademenin sonunda kaya- dan yapılmış bir gemi var. De- vamlı jateş ederseniz bir süre sonra kırılıyor. Bu gemi her yö- ne doğru ölümcül mermiler gönderiyor. Bundan sonraki iki kademe boyunca uzay fabrikalarında ilerleyeceksiniz. Karşınıza farklı savunucular çıkacak. En son kademede düşmanınız sizi bekliyor. Görevi tamamlamak için onu da yok edin! Oyunun değerlendirmesi: Electric Dreams / Kaset-Disket GRAFİK : 8 SES Hilm7 ZORLUK: 40 DEĞER : 7 GENEL : 8