1 Şubat 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 48

1 Şubat 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 48

Vest aof here., B getrasrannaton ğuya doğru emekleyerek ilerleyin (Crawl North). Kapıyı kilitleyin. Yu- karı, çatı katına çıkın. Pencereyi kı- rın. Kırılan camın bir parçasını alın. Doğuya, pencerenin dışındaki çıkın- tıya gelin. Kabloya tırmanın. Dublin Gülü Barı'nın ikinci katına geldiği- nizde kabloyu camla kesin. Böyle- ce peşinizdeki katillerden kurtulmuş olacaksınız. Şimdi aşağıya, bara inin. Lebock'un Evi: Eğer Lebock'un evini bulmada ve içeri girmede zor- luk çekiyorsanız, bara gelin ve bu- radaki gangster ile konuşun. Tabii bu konuşma önce siz, silahınızı gös- terdikten sonra gerçekleşebilecek- tir. Böylece gangsteri biraz korkuta- bilirsiniz, ancak istediğiniz bilgiyi alabilmek için bir kez daha silahı gösterin. Böylece evin yerini ve eve girmek için gerekli parolayı öğrene- ceksiniz. Evin kapısında azman boksör Rocco beklemektedir. Ona TINPLA- YER derseniz eve girebilirsiniz. Eve girince hemen kapıyı kilitleyin ve şö- mineyi araştırın. Kağıt parçasını alın. Perdeden geçerek doğuya gidin. Şamdanı alıp bekleyin. Rocco oda- ya girince şamdanı ensesine indirin (Hit Rocco with the candlestick). Do- - ğuya gidin ve arka kapıdan çıkın. Rita'nın Dairesi: Buraya geldi- ğinizde kafanıza birşey vurulacak ve bayılacaksınız. Uyandığınızda ken- dinizi el bileklerinizden bağlı olarak tavana asılmış olarak bulacaksınız. Yakında bir masa var. Masayı ince- leyin. Kibriti ve mumu alın. Once kibriti sonra da mumu yakın. İpi mumla yakın (Burn twine) ve kurtu- 48 lun (ayaklar bazen büyük işler ba- şarabiliyor!). Mutfağı araştırın ve re- çeteyi alın. Mutfağı biraz daha araş- tırırsanız bir anahtar bulacaksınız, ancak anahtarı alırken bazı sorun- lar çıkabilir. Sobayı çekin (Move sto- ve) ve anahtarı alın. Elleriniz yanık olduğundan sadece birkaç şey taşı- yabilmeniz mümkün. Şimdi en iyisi doktoru ziyaret edelim. Doktor'un Ofisi: Hemşireye hasta olduğunuzu söyleyin. Kapı- dan, tedavi olan Mongo'yu görecek- siniz. Sakın kendinizi belli etmeyin, sadece dinleyin. Masayı inceleyin. Bandajları alın. Yanık ellerinizi ban- dajla tedavi edin (APPLY BANDA- GES TO YOUR HANDS). Kulübe (Shack): Eğer kulübeyi bulamadıysanız yeri, Birinci cadde- nin batı sonunda, hamburgercinin hemen batısındadır. Kulübeye gel- diğinizde kapıyı kırın. Mavis'i çözün (Untie Mavis). Tüp ve romanı alın. Romanı okuyun ve bookmark' alın. Dorik Polk'un Dairesi: Doris ile konuşun. Ona Mongo, Leahock, Farnham ve diğerlerini sorun. SHOW STUB TO DOR!S dedikten sonra araba park yerini ziyaret et- mek yararlı olabilir. Stiles” Safe Park: Eğer Jake tek başına oradaysa başka yere gidin ve tekrar gelin. Eğer iki adam dövü-, şüyorsa Jake'e yardım edin. Eldi- venleri ve kutuları (cans) alın. SHOW EVİDENCE TO POLİCE ile kanıtları polise gösterin. Şimdi ya- nınızda şunlar olmalıdır: (1) Cans (2) Gloves (3) Stub (4) Tube ve (5) Re- Ceipt. Çöp Yığını: (Trash Pile-İlk Kez). — Çöpü araştırın. Kemiği alın. 85 West Polk: (Farnham'ın Ye- ri). Burada kapıyı azılı bir adam ko- rumaktadır. Onunla konuşun ve bi- naya girin. Farnham ile konuşun. Köpeklere ve Farnham'ın onlara söylediklerine dikkat edin. Çitle Çevrili ve Köpekli Ev: Kö- peklere HIYD deyin. Eve girin ve Shuman ile konuşun. Rita ve Wa- inwright'ı çözün. Rita ile konuşun. Wainwright ile konuşun. Raporu alın. Polis Shuman'ı tutuklayacaktır. Bruce Light'ın Evi: (Sixth West of Main). Kapıyı çalın ve girin. Şişe- lere bakın. Light'ın gözükmesini bekleyin. Ona, Mongo, Farnham ve diğerlerini sorun. Eğer konuşmaya *tThe WaY.