1 Şubat 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 73

1 Şubat 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 73

birbirinden parlak fikirleriyle dergi- ye yeni bir görünüm kazandıracağın- dan eminiz. Derginin reklam sorumlusu Billur Köntöz, Pazarlama departmanında uzun süre çalıştıktan sonra dergi kad- rosuna geçti ve kısa zamanda başa- rılı bir reklamcı olduğunu kanıtladı. Dergi yayın sekreterliği görevini bu sayıya kadar sürdürmüş olan Semra Çağlayan bu aydan itibaren şirketi- mizden ayrılıyor. Bir yandan amatör tiyatroculuk çalışmalarını sürdürecek olan Semra arkadaşımıza, şimdiye kadar dergiye katkıları nedeniyle te- şekkür ediyor, bundan sonraki çalış- ma yaşamında başarılar diliyoruz. Dergiyle ilişkili en zor görevlerden biri olan abonelik işlemlerini, şirke- timizin en kıdemli elemanlarından bi- ri olan Silva Avedikoğlu yürütüyor. Silva arkadaşımız aynı zamanda C64 ve PC alanındaki büyük tecrübesi sa- yesinde müşterilerimizin çeşitli sorun- larına çözüm bulma konusunda da etkin oluyor. Derginin ilk sayısından bu yana birbirinden güzel fotoğraflarını izle- diğiniz Mehmet Özcan, Mimar Sinan Üniversitesi öğrencisi. Mehmet arka- daşımızın, yabancı dergilerde bile bü- yük sorun olan ekrandan fotoğraf çekme konusunda son derece başarı- h olduğu tartışma gölürmez. Derginin tashih işlerini, bir yandan gazetecilik öğrenimini sürdüren Bay- ram Kara yapıyor. Görevi gereği Teş- vikiye ile Cağaloğlu arasında mekik dokuyan Bayram, yayıncılık alanın- da giderek daha çok tecrübe kazanı- yor. BUM kadrosunda olmamalarına rağmen dergiden sözedilirken adını anmadan geçemeyeceğimiz üç arka- daşımız daha var. Burak Kiper, okur- larımızın çok yararlandıklarını tah- min ettiğimiz oyun tanıtımlarını ve püf noktalarını hazırlıyor. Bu ay okuluyla ilgili stajını da BUM'da ya- pacak ve önümüzdeki aydan itibaren oyun tanıtımlarını hem miktar hem de içerik bakımından artıracak. Anıl Gül arkadaşımız üniversite öğrenci- si. Dergimize hem çevirileri hem de donanım konusundaki yazılarıyla bü- yük katkılarda bulunuyor. Derginin çeviri konusundaki en büyük yardım- cısı ise Boğaziçi Üniversitesi öğretim üyelerinden Güven Savaş Kızıltan. Kızıltan'ın hiç redaksiyon gerektir- meyen çevirileri, .dergi kadrosunun yükünü büyük ölçüde hafifletti. Gelelim Bilgisayar Uygulama Mer- kezi'nin diğer personeline. AMIĞA Teşvikiye'de bir muhasebeci: Mmustafa Güler ve özellikle BDT (CAD) uygulama- ları konusunda görev yapmakta olan Mahmure Birses, şirketin en eski ele- manlarından biri. AMIĞA * Video uygulamaları alanında da oldukça tecrübeli olan Mahmure arkadaşımız, BDT sistem paketinin hazırlanması ile de ilgilenecek. Masa Üstü Yayıncılık bölümünde servis, büro ve pazarlama konuların- da görev yapacak olan arkadaşımız Mehmet Sarıyar, yüksek öğrenimini Basın-Yayın alanında yaptı. Askerlik görevinden önce şirketin Reklam ve Halkla İlişkiler departmanında uz- man olarak görev yapıyordu. Asker- den dönünce yine aramıza katıldı ve MÜY konusunda çalışmaya başladı. Merkezin temel direği, herkesin çok sevdiği Mehmet amcamız. Sabah erken saatlerde şirketi açıp çayımızı hazırlayan, temizliğimizi yapan Meh- BUM çalışanları toplu halde... met Demiral, kendisine verilen bütün görevleri eşi görülmemiş bir sorum- luluk ve ciddiyetle yerine getiriyor. Bu arada BUM elemanı olmadığı halde, muhasebe departmanını Teş- vikiye'de temsil eden Mustafa Güler'i de unutmayalım. Arkadaşımız, mer- kezimizde yazılım ve kitap satışları- nı yürütüyor ve soyadı gibi “güler”'- yüzüyle müşterilere yardımcı olmaya çalışıyor. Bu ay hizmet vermeye başlayacak olan Bilgisayar Uygulama Merkezi'- nin, sunacağı hizmet ve pazarlama faaliyetleriyle ülkemizde bilgisayar sektörünün gelişmesine önemli katkı- larda bulunacağını ve Teleteknik A.Ş.'nin “Bilgisayarlı Bir Türkiye'- ye Doğru” hedefine ulaşmada önemli bir köşe taşı oluşturacağını umuyo- TUZ.