1 Şubat 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 39

1 Şubat 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 39

bulunuyor. Üç kişiye rağmen takımın kaderi bir kişinin elin- de, Ovunculorınızın yapabile- ceği hareketlerin başlıcaları şut çekmek ve pas atmak. Eğer top kontrol ettiğiniz. oyuncunun.uzağına düşerse ve bu sırada başka bir oyun- cuyu kontrol etmek İsterseniz, dteş tuşuna basıp Joystiek'i ileri itin. Pas atmak için topu yanınız- daki oyuncuya gönderin. An- yunumuz konusunu bir James Bona filminden cıliyor. Başlangıçta dört görev- den birini seçeceksiniz. Bun- lardan üçü alıştırma görevi, . dördüncüsü gerçek görev... En kolay alıştırma görevi, İn- giltere sahillerinde geçiyor. Aracınız limitsiz yakıt ve füze ile yüklü olarak göreve çıkıyor. Amacınız mümkün olduğu ka- dar çok hedef vurmak. Bu gö- revde sizi bekleyen tek tehlike, kayalar... Bu görevi tamamla- dığınızda sahra çölündeki ne- cak bunun için topa vurduğu- nuzda, top kaleye doağru yö- nelecektir. Eğer hedefinizi iyi ayarlayamazsanız, top dışarı | L1 ı“// L /“ç* | V an' | çıkabilir. Bir oyuncunuzu devamnlı ile- ride tutmak işe yaramayacak- tır. Çünkü hakem ofsayt'ı der- hal tespit edip oyunu durduru- yor, Ancak karşı taraf ofsayt olarak gelirse, defansınızı der- hal yerine döndürün. Çünkü hakem de bazen ofsayt'ı gö- remeyebilir. Kendi kalenize yakın yerler- de rakibe pek fazla sert gir- meyin. Çünkü dokuz kusurlu hareketten birisi sonucunda verilen ceza olan penaltıdan gol yiyebilirsiniz. Oyuna kimin ilk önce başla- yacağı para atılarak belirleni- yor, Takımlardan biri gol attı- gında, golü atan oyuncu ve takım arkadaşları sevinçle zıp- İlyor ve el çırpıyorlar. Oyunu is- ter bilgisayara karşı, isterseniz bir arkadaşınıza karşı oyna- manız mümkün. Oyunun değerlendirmesi: Epyx / Disket-Kaset GRAFİK : 7 SES D ZORLUK: 7 DEĞER : 8 GENEL : /