21 Ekim 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 45

21 Ekim 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 45

sorusuna pek çoğu "Çin'i**, "Japonya'yı" dedi, Halit Kıvanç "Hangi Çin'i?" di- ye sormadı ama, birçok seyirci, bu Uzak Doğu öz- leminin nedenini merak etti. Yarışmayı yönetenler renkli bir programı da ih- mal etmemişlerdi: Güzel- ler, Durul Gence'nin or- kestrasıyla' yürüdüler. Ak tan Erbulak, "Berber Şuh" esprileriyle (o politika ede- biyatından zarif çizgiler çizdi. İstanbul sosyetesi- nin meşhur berberi Demir ise, seyirciler arasında gü- zellerin saç rengini incele- mekle meşguldü. Havalanan sosyete tanbul e RE irak, henüz hızım kay betmedi. Bedia ein Roma' ya uçtu. Oradan Ti- ran'a gidecek, bir kadınlar kongresine katılacak. İs- tanbul'un sükseli bekârla- rından Kudsi Beğdeş, ha- valarda birkaç bin kilo- metre alacağı bir yolculu- ğa çıktı. Kudsi Beğdeş, belli etmeyen erkeklerden- dir ama, yola çıkarken ba- zı dostlarının oşakalarına uğramaktan geri kalmadı. Arkadaşları, Beyazperde- nin güzel yıldızı Audrey Hepburn ile dansedip etmiyeceğini soruyorlar - di. Dünya gerçekten kü- çük. Kudsi Boğleşin.. bir yolculukta, Audrey. Hep- burn ile oahbaplık a hemen duyuluvermişti. ten o da saklamıyordu, De. raber çekilmiş resimleri bile vardı. Sosyetik trafiği hızlan- I — APliler arasında, caz müziğini yakından iz- leyen Bakan ve esi kimdir? 2 — İstanbul sosyetesinin en titiz kadını kim- dir? 3— İstanbul'dan Honolu- lu'ya giden papa kim- ir? AKİS dıranlar arasında Revan ve Ceyda Sadıkoğlu da var. Tabii, Erkut Taçkın biraz üzgün. Londra postasını bekliyor şimdi. Akif Sa- dıkoğlu ise evlenme hikâ- yelerinden biraz uzak kal- ek istiyor. Dul kadrosu çok genişleyen İstanbul'da zengin bekâr olmak, doğ- rusu kolay değil! Belçika sosyetesinde bir güzel o'k Pazardaki Büyük Elçimiz Ziya Müezzin- oğlu İstanbul ve Brüksel toplantıları arasında me- kik dokuyadursun, kızı Ay- şe Müezzinoğlu, 24 ekim- ce, Brüksel sarayında Kra- liçe Fabiola'nın karşısına çıkmağa hazırlanıyor. Bu- günlerde Belçika sosyete- si, bu geleneksel (o baloya hazırlanmakla meşgul. Ay- şe Müezzinoğlu, Kraliçe- nin karşısına İstanbul'da Nurten Pamuk'a diktirdiği tuvaletle çıkacak. Be- repten, yakası mat boncukla işlenmiş, çok sa- de bir tuvalet, bu. Doğru- su, Ayşe Müezzinoğlu da, 172 boyunda, esmer güzeli bir gençkız. Koleji büyük bir başarıyla o bitirdikten sonra üniversitede politik bilimler okuyor ve gazete- ci olmak istiyor. Bitmeyen dedikodu psisleri koridorlarında - ki dedikodu, malüm hiç bitmez. Yurt dışına çıkmak için sıra bekleyen elçilerin - kararnamesi ne zaman imzalanacak, belli ki Kuneralp'ın Avrupa'da önemli, bir merkeze gide- ceği söyleniyor. Genel Sek- reterlik koltuğuna da her- kes başka bir aday otur- tuyor. Brüksel Elçisi Fa- vuk Berkol'u yakıştıranlar ar, Atina Elçisi Turan Tu huyu yakıştıranlar var. Fa ruk Berkol'un özel sebep- lerden ötürü merkeze dön- mek istemiyeceği de söy- leniyor ama, Turan Tu luv'a kimse bir kulp bu- lamıyor. 45