1 Ocak 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

1 Ocak 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

tergesi, takometre ve birçok uyarı göstergesi bulunuyor. Orta şiddetteki hasar İçin uyarı ışıkları mavi renkte yancır. Eğer ışık sarı yancırsa hasar durumu ciddi seviyede demeklir. Her yarış, sacıt sabahın seki- zinde başlar. Her iki buçuk sa- atle bir kontrol noktaları bulu- nüyor. Konftrol noktalarında durmak zorunludur. Bu duruş- ta isterseniz gerekli tamirleri yapabilirsiniz. Tamir ekranın- da arabanın tamire İhtiyaç gösteren kısımları belirtiliyor, Bu ekran, eğer aracınız ağır hasara uğrarsa da ortaya çı- kar. Çünkü aracınız artık iler- leyemeyecek duruma gelmiş demekltir. Böyle bir durumda yarışa devam etmeden evvel gerekli tamiri yapmak zorun- dasınız. Ancak tamiri gerçek- leştirebilmek için gerekli par- çalara sahip olmanız gerekir Bir çamurdan geçerken, LA AA BE L G üç kaynakları iyi ellerde yararlı olabilir arma kötü ellere geçtiğinde herhangi bir kişiye zarar vermeye neden olabilirler, Bulunduğunuz yerde, var olan güç kötü kişilerin eline İ V BU L L la VWenerable MHaoataoars Tarantula Power ıza HP Heiıcsht 4080 Lbs Gas Milage (E.,P 4 P( Clııluı- ance ”A Ünıts E R F 1 . 58 Payload wu/o Cap 5 Ft? Paylaoaad with ( 128 Tt Füuel Capacity A9 Gal E üi NG S b eğer varsa vincinizi kullanın. C-64 AMIGA Vinç size oldukça hatırı sayılır ' | bir süre kazandıracaktır. Vin- GRAFİK : 6 GRAFİK : 7 ci kullanmak için ateş tuşuna SES 1o SEŞ vğ basın ZORLUK : 5 ZORLUK : 5 Oyunun değerlendirmesi DEĞER :6 — DEĞER :5 Epyx / Disket - Kaset GENEL : 6 GENEL : geçmiş. Bu durumu size anla- tan kişi tam, gücün kimin tara- fından alındığını söylerken yer açılıyor ve açılan ateş ile DU kişi yok oluyor, Gücü kötülerin elinden kur- tarmak için sadece oniki ayı- nız var. Eğer başaramazsanız düşmcınınız olan Kryllis amacı- na ulaşıp dünyayı eline geçi- recek, İşe başladığınızda, güçsüz bir silahınız ve az sayıda yaşa- mınız ile yüz altınınız var. Eliniz- deki para ile yolunuz üstünde- ki çok sayıdaki dükkânlardan çok çeşitli eşyalar alabilirsiniz. Mesela işe başladığınızda sa- hip olduğunuz silahtan mem- nun değilseniz, paranızın el- verdiği ölçüde istediğiniz sila- hi alabilirsiniz. Ancak aldığınız silah ne olursa olsun, hepsinin belirli bir kullanım süresi var. Genellikle silahların ortalama yüz atımlık kullanım süreleri bulunuyor. Kullanımları biten silahlar ortadan kayboluyor. Silah kaybolduktan sonra tek- rar eski silahınızla başbaşa kalıyorsunuz. Eğer yeterli paranız varsa, fazla hayat satın alabilirsiniz. Ayrıca yazılı kâğıtlar alabile- ceklerinizin arasında. Bu kö- ğıtlar sayesinde bazı eşyaları trampa etme İmkânına kavu- şursunuz. Mesela bazı dükkân 33