1 Ocak 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34

1 Ocak 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

sahipleri eğer ay kâğıdı ol- mazsa size bazı belirli eşyala- rı satmazlar. Paranızı harcayarak bu ka- dar çok yer varken elbetfe kı- sa bir süre sonra paranız bite- cektir. Ancak para kazanma- nın da yolları var: 1411 Sizi durdurmaya çalışan yaratıkları, mesela ateş üfle- yen zombileri veya garip, ha- vadan yüzen yaratıkları yok ederek. 12) Büyük büyücüleri bir iki kere vurarak. Her vuruşunuz- da ya bir para veya bir yara- tık ortayaı çıkar. Ancak bu pa- rayı ortaya çıkar çıkmaz yaka- lamanız gerekir, Çünkü paora yere her çarptığında kırılır ve değerlerinden kaybeder, Eğer yakalayamazsanız, so- nunda yok olur. Ne kadar çok paranız olursa o kadar çok ve iyi eşya alabilirsiniz. Uzun ve tozlu yolların bazı noktalarında dükkün olma- yan binalara rastlayabilirsiniz. DA L L LA F3 - TWO PLAYRE DA L SK DA L L DA L a A LA a CA L L L LAM AM OÖOLLERE GAYML (K Ek O yunumUz aylar evvel çı— kan 1942 isimli oyunun devamı niteliğinde. Genel olarak 1942'nin konusunu ko- rumakla birlikte bazı değişik- likler yapılmış. 1942'de olduğu gibi iki per- vaneli bir deniz uçağını kulla- niyoruz. İlk oyunda olduğu gi- bi bu oyunda da fazla bir stra- 34 FPLUVER * L Bunlardan birisi gökyüzü kule- sidir. Bu bina gökyüzüne doğ- ru uzanıyor ve bir kaç ekran uzunluğunda. Binada çok gü- zel şeyler bulabilirsiniz. İlginç binalardan birisi de eğlence- ler evidir. Burada sizi büyük bir ejderha bekliyor. Ejderha ba- şından vuruldukça renk değiş- teji gerekmiyor. Amaç karşımı- za çıkacak olan herşeyi vurup yok etmek. İki oyun arasındaki benzer- likler buU noktada sona eriyor, 1942 oyununda, üç hakkınızı bir kaç dakika içinde kaybe- diyordunuz ve oyun en baştan başlıyordu. Bu durumda oyu- nu famamlamak çok zor bir hale geliyordu. 1943 oyununda, üç hakkını- zı bİr kaç dakika kaybetmiyor- sunuz. Her hakkınızın durumu- nu ekranın altında bulunan hasar göstergesinden anlıya- bilirsiniz. Düşman uçakları size çarptığında hasar gösterge- sinde hasar durumu biraz da- ha yükselir. Hasan durumu en yüksek noktaya ulaştığında bir hak kaybediyorsunuz. Buna karşın uçaklardan bazıları çarpmak yerine ateş ediyor- lar. Eğer bunlardan biri isabet ederse, bir hakkınızı derhal kaybedersiniz. Hasar durumu- nu düzeltmek için ekranda yu- kardan aşağıya doğru İnen tiriyor. Oyunun değerlendirmesi Rainbird / Disket - Kaset GRAFİK : 7 SES d ZORLUK : / DEĞER :7 GENEL v7 POW sembollerini toplayın. Her kademede değişiklikler yapılıyor. Her kademe iki aşa- madan oluşuyor. İlk aşamada düşman uçaklarının dalgalar halinde gelen ataklarını yok etmek gerekiyor. İkinci aşa- mada düşman gemilerine ve bunları koruyan uçaklara ha- sar verilecek. Eğer düşman gemisindeki tüm silahları yok etmeyi başa- ramazsanız, ekranda "Mission unsuüccessful” (görev başarı- sız) mesajı çıkar. Ve başarısız- lğa uğradığınız kademenin başına dönersiniz. İlerleyen kademelerde karşınıza çıkan- düşman uçaklarının sayısı gi- derek artacak. Hasar durumunu düzeltme- ye yarayan POW sembolleri 1942'de de vardı ama, bunla- ni yanlışlıkla vurduğunuzda kaybolurlardı. Bu oyunda eğer POW sembollerini vurur- sanız ortaya dört farklı sem- bolden biri çıkacak. Ortaya çıkan bu sembolü alırsanız

Bu sayıdan diğer sayfalar: