1 Ocak 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 62

1 Ocak 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 62

makta yarış ettiği lâz fıkralarını bü- yük bir sabır ve olgunlukla dinleyen (ama aslında oldukça sinirlenen) Bü- lent arkadaşımız, şirketteki görevine muhasebe senet servisinde başladı. Hüseyin arkadaşımız da uzun süre depo sorumlusu olarak görev yaptık- tan sonra yerini herkesin çok sevdiği Yakup arkadaşımıza bırakarak Pa- zarlama'ya geçti. Depoda yoğun mal trafiğini aksatmaksızın yerine getiren arkadaşlarımız da Pazarlama Depart- manı'na bağlılar. Bu ay askerlik gö- revi nedeniyle çalışmaya ara veren Can arkadaşımız, Pazarlama'ya Tek- nik Servis'ten geldi. Emil arkadaşı- mız ise Teşvikiye'de büyük başarıy- 4 la sürdürdüğü telefon öperatörlüğü MA ve dergi aböne sorumluluğu görevle- Muhasebe Müdürü Sedat Öcal ve yardımcısı Fethi Serim. parımanı'nda görev yaptı. Dergi kad- rosuna geçtikten sonra büyük artış sağladığı reklamlarla derginin mali yükünün hafifletilmesinde büyük katkıları oldu. Şirketin en ilginç elemanlarından biri, Muhasebe Müdür Yardımcısı Fethi Serim ağabeyimiz. Özellikle mesai dışı masa muhabbetlerinin vaz- geçilmez adamı Fethi Baba... Uzun süre derginin masraf ve ödemelerinin muhasebeleştirilme yükünü omuzla- mış olması nedeniyle, onun adı der- gi künyesinde “katkıda bulunanlar” kısmına yazılmış bulunuyar, Son dö- nemde ise bu görevlerin büyük kısmı- nı Barbaros arkadaşımız üstlenmiş durumda, Muhasebe departmanından söz ederken anmamız gereken iki elemarn. daha var. Birincisi, giydiği birbirin- den şik kiyafetlerle departmana her Pazarlama'da banko köleleri: Emil Tuncaelli ve Türkan Çebiağlu. gün ayrı bir renk katan Hülya Ha- v nım, Diğeri ise, son derece yoğun iç Wlş ve dış nakit trafiğini büyük bir dik- kat ve titizlikle hiç yakınmaksızın sür- düren vezne sorumlumuz Hikmet dey. Muhasebe ve Genel Müdürlük ile son derece yakın ilişki içinde görev yapan İthalat kısmında yalnızca iki eleman var. Şehnaz ve Murat arka- daşlarımız, bu son derece yoğun İşi basarıyla yürütüyorlar. Gelelim Pazarlama'ya... Pazarla- ma Departmanı işin başından beri bu şerviste görev yapan Oya, Sibel ve Türkân arkadaşlarımız (burada bu üç arkadaş arasındaki candan dostluğu belirimeden geçmeyelim) haricinde, adeta şirketin diğer departmanların- da yetişen personelin son görev yeri niteliğinde. Herkesin kendisine anlat- — İthalat kısmında görev yapan Şehnaz ve Murat arkadaşımız.