1 Ocak 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 64

1 Ocak 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 64

- Şirketin kapısından girildiğinde ilk göze çarpan bölüm ise, Genel Müdür- lük Sekreteryası. Mecburen danışma görevinin yükünü de omuzlamak zo- runda kalan bu bölümde Birgül ve Fazilet arkadaşlarımız görev yapıyor. “Teleteknik'i telefonla arayanlara ilk cevap veren sesin sahibi, yazımı- zın giriş sayfasında resmini gördüğü- nüz Arzu kardeşimiz. Son derece yo- Bun telefon trafiğini yakınmaksızın ve çok başarılı bir şekilde yöneten Ar- zu, herhalde ülkemizde bir şirkette “güler yüz primi” olarak adlandırı- lan bir ek ücret alan tek eleman. Şir- ket çalışanlarının tümü, Arzu'nun bunu fazlasıyla hakettiğine inanıyor. Gelelim idari personele, İdare Amirliği görevini Cemil Ataç sürdü- Paralar, çekler, senetler... Hepsi burada dönüyor. Veznede Hikmet Karabağ, ban- koya dayanmış İdare Amirimiz Cemil Ataç ve yanında Bülent. ÂArkada çaycımız Hasan. miz işlerin yoğun olduğu zamanlar- 'i t da evine ancak geç vakitte gidebili- i ! yor. Şirketin mekan olarak en uç nak- tasında Pazarlama Destek Departma- ni yer alıyor. Bu departman, yeni ma- kinelerin, sistemlerin ülkemiz gerek- sinimlerine göre konfigürasyonu, bil- gisayar alanının son derece hızlı ge- lişmelerinin takibi görevleriyle uğra- şıyor. Ösman Hızal arkadaşımız ay- nı zamanda amatör radyoculuk me raklısı olduğundan, radyo-bilgisayar bağlantılı sistemlerle ilgileniyor ve özellikle donanım konusunda çalışı- yor. Gülsevil arkadaşımız masa üstü yayıncılık sistemi üzerinde çalışıyor. Levenit arkadaşımız ise farklı yazılım projeleriyle ilgilenmekte, Genel Müdürlük Sekreteryası: Birgül Hızal ve Fazilet Batur. rüyor. Şirkette bir sürü işin, çalışan- ların çoğu taralından farkedilmeksi- zin tıkır tikir yürümesindeki en bü- yük pay bu arkadaşımıza ait. Temiz- likten çay ve yemek servisine, çeşitli mal ve evrak getirip götürme işlerine kadar bir sürü işi büyük bir sorum- lulukla yerine getiriyorlar. Bu kadro- ya her gün tüm İstanbul'u bir baştan bir başa dolaşan şoförlerimiz de da- hil. Yağmur çamur demeden gerek- tiğinde malı sırtlayıp bayilere ulaştı- ran şoförlerin, Teleteknik'in erişmiş olduğu imajda büyük katkıları var. Bu yazıda tüm personelimizi tanıt- mak mümkün olmadı. En azından Teşvikiye'deki Bilgisayar Uygulama Merkezi'nden pek bahsedemedik. Bu konuyu gelecek sayımıza birakiyoruüz. Bilgisayar Uygulama Merkezi'nde yapılan bayi toplantılarından biri Şimdilik hoşçakalın... n DA