1 Ocak 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 63

1 Ocak 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 63

rinden sonra, şimdi Pazarlama'da bilgisayar operatörlüğü yapıyor. De- partmanın en yeni elemanları ise bir yandan Satın Alma sorumluluğunu yürüten Serdar Özgüç ile yine bir yandan Teknik Servis'te AMIGA ser- visini yöneten Serdar Çetiner. Şirket içinde hemen Pazarlama De- partmanı'nın karşısında, müdürü Fa- tih Arıman'la birlikte üç kişilik bir departman var: Reklam ve Halkla İlişkiler. Aslında bu departmanımız da yetiştirdiği elemanları şirketin di- ğer kısımlarına vere vere bu duruma geldi herhalde. Asıl mesleği maden mühendisliği olan Aysın Aydemir, kendi departmanının işlerinin yanısı- ra dergimize de uzun süre, özellikle reklamlar konusunda şükranla andı- Halkla İlişkiler'den Aysın Aydemir ve Pazarlama'dan Bülent Vural. ğıimız katkılarda bulundu. Departma- nın diğer elemanı Ankin Sinanyan 1se çalışkanlığı ve ciddiyeti ile herkesin sevgisini kazanmış bir arkadaşımız. Şirketin en kalabalık departmanla- rından biri olan teknik servis, gerek salış öncesi makine testleri, gerekse satış sonrası tamirlerde üstün bir per- formans gösteriyor. PC bölümü, yaptığı yıllık bakım sözleşmeleri ile iş piyasasında binlerce makineye servis hizmeti sunmakta. Sempatik arkada- şımız Ertuğrul, bu bölümü büyük bir başarıyla yönetiyor. AMIĞA bölü- münün sorumlusu, son dönemde Pa- zarlama Departmanı'nda da görev yapmaya başlayan Serdar Çetiner. Bu bölümün diğer elemanları Çağla- yan ve Okan. Ev bilgisayarları bölü- münün yöneticisi Lütfü Birses, şirke- 64 Pazarlama'nın yeni elemanları iki Serdar'lar... tin en eski elemanlarından biri. Bu şirketteki çalışma yaşamında en ra- dikal değişikliklerden birini Lütfü ya- şadı ve Bilgisayar Uygulama Merke zi elemanlarından Mahmure arkada- şımız ile evlendi, Teknik serviste hü- küm süren büyük erkek eleman üs- tünlüğüne karşı, yalnızca iki bayan arkadaşımız var. Elektronik mühen- disi olan Müge arkadaşımız, geniş kapsamlı projelerle uğraşıyor. Esra arkadaşımız ise deparlman sekreter liği görevini yürütüyor. Teknik Ser- vis'e tamir ve bakım için gelen ma- kineleri almak ve fatura kesmek gö- revlerini yürüten Gökhan arkadaşı- mıza bu işlerde Nazım arkadaşımız yardımcı oluyor. Şirketi sabah açıp akşam kapatma sorumluluğu da üze- tinde olduğundan, Nazım arkadaşı- Teknik serviste ev bilgisayarları bölümü: Lütfü Birses ve yardımcıları.