1 Ocak 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 35

1 Ocak 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 35
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

ateş gücünüzü dört değişik şe- kilden biri ile artftırabilirsiniz. Ortaya çıkan sembole ateş ederek başka bir sembole dönüşmesini sağlayabilirsiniz. Bu şekilde kendinize lazım ol- duğunu inandığınız silahlı ala- na kadar sembole ateş edip değiştirebilirsiniz. Bu taktik çok önemli, çünkü farklı durumlarda farklı silahla- ra ihtiyacınız olacak. Özellikle tarklı tipteki uçak ve gemileri yok elmek için farklı silahlar gerekiyor. Bu oyunun 1942'den bir far- ki da, iki oyuncuNUN oynand- bilmesine izin vermesi. Oyunun değerlendirmesi Capcom'/UuS - Kaset - Disket GRAFİK : 7 ö ZORLUK : 9 DEĞER :7 SENEL © 7 Z avallı küçük hayaletimizin ruhu bir hava kabarcığına kapatılmış. Hayaletimiz ruhu- nu kurtarabilmek için hava kabarcığını ekranlardan olu- şan labirent içinde ilerletip son ekrandan dışarı çıkarma- mız gerekiyor. Kahramanımız bir hayalet olduğu için fiziksel olarak ka- barcığa dokunması mümkün değil. Kabarcığı hareket ettir- mek için üflemek zorunda. Ha- yalet ekranda her yere gide- bilir. Hatta eşyaların içinden bile geçebilir. Her yöne döne- bilir. Boşluk tuşuna basarak hayaletimizin üflemesini sağ- layabilirsiniz. Kabarcık üflendi- ği yöne doğru hafifçe süzülür. Eğer kabarcık yolu üzerinde bir eşyaya veya duvara çar- porsa patlar, böylece beş hakkınızdan birini kaybetmiş olursunuz. Bu durumda haya- letimiz yüzünü bize dağru dö- nüp Mmemnuniyetsizliğini fade ediyor, Eğer çok fazla üflerseniz ha- yaletin öksürmesine sebep olursunuz. Bu sırada kabarcık kontrolsuz olarak gideceği II itİr l ğ LA K okmarı LAİ 'uqıı: İ”IET TI SCORE: .İçin başınız dertte demekltir. Her ekraniı tamamlamanız İçin verilmiş olan bir zaman İl- mitivar, Eğer süre bitmeden kabarcığı ekrandan çıkarma- yı bDaşarırsanız kalan zaman pudanınıza eklenecek, Eğer bir L y I K oro 'ıııllı_ul:lınnnr:r'ııı CELILELKLATTI. ÇAA AÇ Iiıı—'ı!'!' KAT llLt D KA I—İll yerde çok fazla vakit harcoar- sanız hiç puan alamazsınız. Daha sonraki ekranlara iler- ledikçe işler giderek zorlaşa- cak, Ekranda sivri cisimler, ka- barcığınızı çeken eşyalar ve- ya geçmek zorunda olduğu- 35

Bu sayıdan diğer sayfalar: