1 Ocak 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 61

1 Ocak 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 61

Teknik konularda yetkili yönetim kurulu üyesi ise, Ömer Erkmen. Ko- nulara hakimiyeti ve her türlü yeni- liğe çok meraklı bir kişi olması nede- niyle, şirketin geniş ürün yelpazesiy- le yapacağı atılımlar konusunda ken- disine büyük görev düşeceğe benzi- yor. Şirketin teknik servisinden sorum- lu olan müdür, Mustafa Güven. Elekironik mühendisi olan Mustafa Güven, idari konularda da en az tek- nik konulardaki kadar yetenekli ol- duğunu, teknik servisin bugünkü dü- zeyiyle açıkça kanıtlıyor. Tüm yurda yayılmış binlerce makineye hizmet veren teknik servis, günün her saatin- de pırıl pıril, yetenekli, çalışkan genç- lerin arılar gibi çalıştığı bir kovan gö- rünümünde. Pazarlama Departmanı'nın müdü- rü Sacit Sungu, İTÜ İşletme Mühen- disliği mezunu, Çalışma hayatına çe- şitli araştırma şirketlerinde başlayan Sungu, çok genç yaşında Pazarlama Departmanı'na müdür olarak atan- dı ve şirketin katlanarak artan ciro- sunun en büyük mimarlarından biri oldu. Yine kendisi gibi gençlerden oluşan servisiyle, hafta sonu, gece, gündüz gibi kavramların birbirine ka- Tıştığı yoğun bir tempoyla çalıştı bu- güne kadar, Şirket yönetiminin yaş ortalaması- nı tek başına yükselten muhasehe müdürümüz Sedat Öcal, büyük tec- rübesiyle gençlerin yetişmesinde en büyük paya sahip. Aslında herhalde başka biri, diğer müdürlerle arasın- daki yaş farkı nedeniyle çok daha fazla sorun yaşar ya da yaşatırdı Se- dat Ağabey'e oranla. Ama onun sön Pazarlama Destek Departmanı Müdürü derece esnek ve yeniliklere açık kişi- liği çıkabilecek bu tür sorunların as- gari ölçülerde olmasını sağlıyor. Pazarlama Destek Departmanı, şirketin en yeni ve en çok umul bağ- lanan bölümlerinden biri. Departman Müdürü Afif Say, asıl mesleği olan tıp doktorluğunu bilgisayar merakı nedeniyle terketmiş. İşlerinin yoğun- luğu nedeniyle gününün büyük bölü- münü hem şirkette hem de evinde ek- ran karşısında geçiriyor. Pazarlama- sına başlanacak olan CAD ve özellik- le masa üstü yayıncılık sistem paket- leri büyük ölçüde onun çabalarıyla oluşturuldu. Halkla İlişkiler ve Reklam Müdü- rümüz Fatih Arıman, ODTÜ mezu- nu. Son derece yoğun işleriyle, ziya- retçi ve telefon traliğiyle uğraşırken, “bu şirket beni deli edecek” yakın- Reklam ve Halkla İlişkiler Departmanı Müdürü Fatih Arıman. 62 Afif Say ve Gülsevil Kayaoğlu. Mmasını ağzından eksik elmeyen Arı man, henüz oldukça sağlıklı görünü- yor. Dergi Yayın Yönetmenliği ve Bil- gisayar Uygulama Merkezi Müdürlü- ğü görevlerini birarada sürdürmeye çalışan Ziya Bayman, İÜ Siyasal Bi- limler Fakültesi mezunu, Daha önce Hetişim Yayınları tarafından yayım- lanan Bilgisayar Ansiklopedisi'nde yürüttüğü yayın yönelmeni yardım- cılığı, onu hasbelkader bilgisayar ala- nına itmiş, Ankara Büromuzun Müdürü Os- man Anbaroğlu, uzun süre Teknik Servis'te Mustafa Güven'in yardım- cılığını yaptıktan sonra askere gitti. Askerden dönüşünde Ankara büro- sunun kurulmasıyla görevlendirildi. Bu işin de üstesinden başarıyla geldi tabii. Ankara büromuz, düzenlenen seminerler, verilen teknik ve danışma hizmetleriyle başkent bilgisayar piya- sasında seçkin bir yer almış durumda. Sayfalarımızın elverdiği ölçüde di- Ber personel arasından bazı eleman- ları tanıtmaya çalışalım. Bu yazı dersi yazarları tarafından hazırlandığına göre bu konuda kendimize biraz ay- rıcalık tanıyalım. Dergimiz Yayın Koordinatörü Turhan Tandoğmuş, AÜ SBF mezunu. Gerek yayıncılık, gerekse bilgisayar alanında deneyimli bir arkadaşımız. Bu sayıyı okuduğu- nuz günlerde kısa dönem askerlik gö- revini tamamlamış ve dergiye dön- müş olacak. Gelecek sayılarda dergi- nin asıl yükünü Turhan arkadaşımız ve Macera Peşinde yazarımız Can Öztürk omuzlayacaklar,. Dergi reklam sorumlusu Billur Köntöz, şirketin ilk günlerinden ya- kın zamana kadar Pazarlama De-