1 Eylül 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 30

1 Eylül 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 30
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

._"— k xı__ıfıf ON Ff_. r"?ı 3 kuşu öldürmekteki süratinize bağlı. Eğer 4. kuş çıkarsa attı- ğı ateş toplarından, ateş topu üstünüze yaklaşırken sol, yere düşünce de sağ yaparak ka- çabilirsiniz. Kuşlardan sonra karşınıza sırası ile 2 bitki çıkıyor ama bunlar bildiğiniz zararsız bitkilerden değiller. Sizi ateş topları ile karşılıyorlar ama ça- buk davranıp onlar daha bir şey atmadan kılıcınızla onları geldikleri yere geri göndere- bilirsiniz. İkinci bitkiden sonra tam aşağı İnerken sağa dö- nerek canavar kafasına ben- zeyen kayayı kılıcınızla yok edin. Bu arada hemen ileride- ki bitkiyi zıplayarak yokedin. Böylece ileride ikinci bir bitki- nİN sizi rahatsız etmesini de ön- lemiş olursunuz. Sonra sağ'ı gi- derek kılıcınızla ateşe doku- nun ve kılıcınızın gücünü arttı- rın. Artık ateş kaplanan kılıcı- rfizla karşınıza çıkan yaratık ve bitkileri daha kolay yok ede- bilirsiniz. Sola doğru ilerleyin- ce bir yamaçtan diğerine at- lamanız gerekecek. Burada iki kuşun da gelmesini bekle- yip onları öldürdükten sonra karşıya atlayın. Karşıya atla- dıktan sonra bitkinin attıkları- na dikkat edin ve bitki tam ateş topu attığı sırada ileri at- layın böylece tam o sırada gelen kuşun da üstünden at- lamış olur ve bitkinin tam önü- ne düşüp onu yok edebilirsi- niz. Yan ekranda İse yerden 30 ç_' “'ml—_h. : çıkan 4 sivri çubuk var. Bura- dan geçerken ufak yeşil dina- zorlara dikkat edin. İlerideki sivri çubuklarla hazırlamış tu- zağa dikkat ederek üstünden atlayın. İki yamaç arasında yukarıdan düşen taşlara kılıcı- nıza vurarak karşı kıyıdaki ya- ratığı öldürün. Sonra geri dö- nün ve havada dönen taşa vurun. Böylece yukarıdan dü- şen taşlar kesilecek ve rahat- ça karşıya atlayabileceksiniz. Karşı kıyıya geçince yine ha- vada dönen bir taş görecek- siniz. Buna vurun ve gene ge- ri dönüp düşen taşlara kılıcı- nızla dokunun böylece kılıcınız su ile kaplanacaktır. Su ile ile- rideki ateş kaplı kütüğü sön- dürün. Kütüğü geçince kütük tekrar alevlenecektir böylece kılıcınızı tekrar alevle kaplaya- bilirsiniz. Yan ekrana geçince yukarıdan düşüp üstünüze zıp- layarak gelen taşa kılıcınızla vurun, İlerleyip düşen diğer ta- şa da kılıcınızla vurun ve hızla öteki ekrana geçin. Eğer ener- jiniz az İse öteki ekrana geç- meden bekleyin ve yukarıdan düşen parıldayan taşlara vu- run. Bunlardan bazılarından bonus alabilirsiniz. bazıların- dan ise enerjinizi azaltıcı yara- tıklar çıkar. Burada dikkatli bir biçimde oynayarak enerjinizi limit olan 99 a yükseltebilirsi- niz. Yan ekrana geçince bir köprü ve onun üstünde hare- ket eden bir sarmaşıkla karşı- laşıyorsunuz. Köprünün ortası- na kadar gidip sarmaşığa at- layın. Eğer ortayı geçerseniz köprü yıkılacaktır. Sarmaşık karşı kıyıya ulaşınca yana at- layın ve yine yerdeki sivri Çu- buklarla hazırlanmış tuzağa dikkat edin. İlerlerken karşı- dan gelen uçan böceklere dikkat edin. Yukarıdan atlar- ken aşağıdaki kazana ve ile- rideki bitkinin ateşine dikkat edin. Bir sonraki ekrana geçin- ce yukarıdan gelen kuşlarla karşılaşıyorsunuz. Bu kuşların attığı ateş toplarına ya kılıcı- nızla vurun ya da sağdaki ateşler yere çarpınca sola gi- derek kuşları geçin. Suyun içindeki çekirgeye dikkat edin. Başının üstünde yıldızlar belirdiğinde saldıracak de- mekltir. Böyle bir durumda zıp- layarak geri kaçın yla da çe- kirgeye belirli aralıklarla saldı-

Bu sayıdan diğer sayfalar: