1 Eylül 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 65

1 Eylül 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 65

giliz'e ayarladıktan sonra kullanıl- mamış pasaportu makinanın yan ta- rafında görülen girişinden içeri so- kup üzerindeki kırmızı düğmeden makinayı çalıştırdığımızda İngiliz pa- saportumuz hazır oluyor. Şimdi çantayı kapatıp dışarı çıkın ve İngiliz pasaportunu kapıdaki gö- revliye gösterip danışmadaki sekre- terin yanına gidin. Sekreterle konuş- maya kalktığımızda biraz önce bizim adımıza bir telgraf geldiğini söyleye- rek bize bir kağıt veriyor. Daha son- ra sol taraftan yandaki salona geçi- yoruz. Kapıdaki görevliye uçak bile- timizi gösterdikten sonra sol taraf- ta alttaki bagaj bölümüne gidiyoruz. Burada sekreterden aldığımız telg- rafı incelediğimizde üzerinde bir isim ve bir de numara yazdığını gö- rüyoruz, önümüzden geçen bagaj- ları incelediğimizde birisinin kağıtta yazan isim ve numaraya ait olduğu- nu görüyoruz. Şimdi bagajı alın ve oradan çıkın, ama dikkatli olun eğer yanlış bagajı aldıysanız görevliler si- zi hırsızlıktan tutuklarlar. Evet salo- nun sağ tarafında bir tuvalet görü- nüyor, oraya gidip bagajı açın. Ba- gajın içinden bir elektrikli trtaş ma- kinesi ile bir saat çıkıyor. Traş ma- kinesini çalıştırmaya kalktığınızda içinde pillerinin olmadığını ama kab- losunun yanında olduğunu görüyor- sunuz. Kabloyu duvardaki prize tak- tığınızda makina çalışmaya başlıyor ve bunun bir traş makinesi değil si- ze bir mesaj iletmek içih hazırlanmış bir cihaz olduğunu anlıyorsunuz. Mesajdan buluşma yerini ve paro- layı öğreniyorsunuz. Artık buluşma yerine gidebilirsiniz, ama tuvaletten çıkmadan önce muhakkak bagaj- dan kurtulmanız gerekli yoksa gö- revliler sizi yakalayabilir. Bunun için bagajı tuvaletteki çöp kutusuna at- manız gerekli. Daha sonra dışarı çı- kıp kapıdaki görevliye İngiliz pasa- portunuzu ve çantanızın içindekile- ri gösterdikten sonra hava alanın- dan çıkabilirsiniz. Hava alanından çıkınca kapının önündeki kaldırım- larda bir süre beklersiniz bir taksi gelip önünüzde duracaktır. Taksiye bindiğinizde taksi sizi gitmek istedi- ğiniz yere bırakır. Taksici bizi Downtown'a getirip bırakıyor, buluşma yerine gitmeden önce mesajda belirtildiği gibi yaka- mıza bir kırmızı karanfil takmamız gerekiyor. Bunun için önce sol taraf- taki bankaya gidip biraz para boz- durmamız gerekiyor. Bankada vez- nedara pasaportun içinden aldığı- mız paraları verdiğimizde bir miktar bozuk paramız oluyor, bu işi tekrar- ladığımızda bir miktar daha bozuk para alıyoruz. Şimdi de gidip taksi- deri indiğimiz yerdeki çiçekçi dük- kanından bozuk paraların birini kul- lanarak bir kırmızı karanfil alıyoruz. Artık buluşma yerine gidebiliriz, bankanın üst tarafındaki parka gidip bank'a oturduktan sonra karanfili yakamıza takıyoruz. Tam bu sırada ajanımız bize doğru gelirken ara- bayla önümüzden geçen meçhul ki- şiler tarafından vuruluyor. Ajanın ya- nına gittiğimizde ölmeden önce bi- ze bir banka numarasıyla bir de 65