1 Eylül 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

1 Eylül 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

rın. Ayrıca sağ tarafta yerde- ki kahverenge leke çekirgenin etki alanının sonudur. Çekir- geyi öldürünce sudaki yaratı- ğa dikkat edin ve onu eğile- rek kılıcınızla öldürün. İleride- ki bitkilerin attığı taşlara dikkat edin ve kütüğe atla. Burada işin püf noktası bir kütükten di- ğerine atlarken kütüklerin bir- birinden uzaklaştığı zamanın seçilmesidir. Yani kütüklerin en ucuna gelip diğer kütük uzak- laşırken atlayın. İki ekran bu şekilde devam ettikten sonra suya atlıyorsu- nuz. Burada ilerideki bitkiye dikkat ederek ilerleyin ve bit- kiyi yok ettikten sonra yukarı- dan gelen kuşa ziplayarak vü- run ve sonra aşağı atlayın. Yerdeki yılana dikkat edin. Eğilerek kılıcınızla ona vurun ve yan ekrana geçin. İleride- ki kaplanı öldürmek için ate- şinizi yenileyin ve ateşten fırla- yan ateş toplarına dikkat ede- rek ilerleyip kaplanın tam kar- şısına atlayın ve kılıcınızla onu öldürün. Sonra yukarıdan ge- len ateş kuşuna vurarak kılıcı- nızı daha da güçlendirin ve köprüye kılıçla vurarak fareleri yakın. Köprüyü geçince su- dan çıkan yaratığa dikkat ederek suyun üstündeki kaya- ya atlayın ve eğilerek yaratı- ğa vurun. Yaratık bazen ölü- yor ve bir daha çıkmıyor. Ba- zen de bir ilerki kayanın yanın- daki sudan çıkıyor. Eğer ilerki kayanın yanındaki sudan çı- karsa dikkatlice öteki kayaya atlayarak yaratığı eğilip vura- rak öldürün. Bir sonraki ekran- da ise etraffa uçuşan nesne- leri kılıcınızla yok edin. İleride- ki havadan düşen taşlara dik- kat ederek yukarıdan aşağıya atlayın ve tekrar ilerleyerek kaplanın olduğu yere atlayın. Kaplana yine uzaktan kılıcınız- la vurun ve geri dönerek yu- karıdan düşen taslara doku- nup yine kılıcınızı su İle kapla- yın. Sağa doğru ilerleyin yuka- riıdan aşağı inip köprü oluştu- ran taşların ritmine uyarak kar- şiya geçin ve aşağıda yan- makta olan kütüğü su ile sön- dürüp üstüne atlayın ve ora- dan da yana atlayıp diğer ek- rana geçin. Bu ekranda ateş atan bitkiye dikat edin ve onu kollayarak yana atlayın. Atla- dığınız yer yükselip alçalmaya başlayınca yine büyük bir dik- katle bitkinin yanına atlayın ve kılıcınızla yok edin. Burada yükselip alçalırken, eğilip du- run, yoksa bitki ateşiyle size enerji kaybettirebitir. Bitki yok olduktan sonra sağ tarafta su- dan çıkan balonlara vurun. Karşıya ve oradan da yanda- ki kütüğe atlayın. Kütük ilerle- dikten sonra ileride çimenin üzerine atlayın. Çimen yükse- lip alçalmaya başlayınca di- ğerine atlayın ve ateş fırlatan bitkiyi yok edin. Yine çıkan ba- lonlara kılıcınızla vurun. Suda- ki kütüğe atlayın ve öteki kü- tükteki ateşi kılıcınızla alın. Yan kütüğe ve oradanda yana at- layarak ekran geçin. Artık su- da ilerliyorsunuz. Yukarıdan gelen kuşlara dikkat ederek ilerleyin. Attıklarını ya kılıcınız- la durdurun ya da önce sağ ve attıkları yere çarpınca sol yaparak onlardan kurtulun. Hiç durmadan ilerleyin ve önünüze çıkanlara kılıcınızla vurun. Sudaki yılana dikkat edin ve ona eğilerek vurun. Daha önce gördüğümüz su- dan çıkıp ateş püskürten yara- tıkları yanlarına gidip eğilerek yok edin ve yan ekrana ge- çin. Artık bölümün bitmesine az kaldı. Yukarıdan gelen ku- şa dikkat edip sudaki yeşil ya- 31