1 Eylül 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 57

1 Eylül 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 57

mermi o kadar kısıtlı ki her uçak İçin 3-4 saniye kadar ateş etme hakkınız var. Hava savaşlarındaki bir. başka önemli şey ise düşmanla kafa kafaya girmemektir. (Tabii eğer 2. uyanıklığınızı yapıp düşmanı “NOVİCE” yapma- mışsanız.) Çünkü böyle bir sa- vaşta rakibinizde sizde mermi yeme olanağınız eşit olacak- tır. Düşmanın kaybedecek 5- 10 tane hakkı varken sizin 1 ta- ne var. Peki düşmana kafa- dan yaklaşmıyoruzda nerden yaklaşıcaz? diyeceksiniz. Ben söyliyeyim (Bu söylediklerim TOPACE düşmanlar içindir): 1- Güneşi arkanıza alarak. 2- Uçağın arka ve üstünden. 1. durumda düşman yaklaş- tığınızı göremeyecek ve an- cak mermiler kendi uçağına saplanmaya başladığında birşeyler çakmaya başlaya- caktır. 2. durumda ise eğer yaklaş- tığınız uçak bir avcıysa sizi ya- kalamak için ya sağa veya sola dönüş yapacaktır ya da mermilerinizden kurtulmak için tırmanışa geçeceklir. Her iki herhalde düşmanı önünüz- de tabak gibi görme şansınız olur. Eğer saldırdığınız düş- man bonbardıman uçağıysa, durduğunuz yer arka ve üst makinelilerin arası olduğu için siz emniyet içinde ona saldıra- bilirsiniz. Burada aklıma gel- mişken LUCASFILM'in bir kıya- gını söylemek istiyorum. Battle Hawks'da olmayan İJoystikle kontrol imkânı Their Finest Ha- ur'da var. Var ama nasıl var. Gayet hantal bir biçimde. Ya- ni Mouse'u tercihk etmenizi öneririm. Oyuna artı puan kazandıran bir baş- ka özellik ise hava- alanına inebilmeniz. Bu artı puanı silen özel- lik ise istediğiniz her yere, ka- raya, denize, tekerlekli, teker- leksiz inebilmeniz. - ç