1 Eylül 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

1 Eylül 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

eğer uzun süre basılı tutup jJoystick'i sağa veya sola çe- kerseniz elektrik silahının ate- şini etrafınızda çevirebilirsiniz. Siyah top İle bomba sayınızı ve üzerinde 41-UP yazan şekil- leri alarak hak sayınızı arttıra- bilirsiniz. Oyundaki ilk canavar bir dev yumruk, bunu en iyi silah- larınız lazer veya elektrik ma- kinanızla yok edebilirsiniz. İkin- ci bölüm sonunda ise dev bir taç bunu da aynı şekilde yok edebilirsiniz. Üçüncü bölüm- de iİse çıkmaz bir yola giriyor- sunuz fakat tacı yokettikten sonra yukarı giderseniz bir hak kazanabilirsiniz. Yolun sonuna kadar giderseniz ölürsünüz, zamanında durabilirsiniz. 3 hak daha alabilirsiniz. Bu bö- lümün sonunda da bir çıkma- za gireceksiniz fakat yerdeki kutuya ateş ederseniz kapak açılır ve bu bölümüde bitfire- bilirsiniz. Üçüncü canavar bir piranha ve bunu (eğer varsa) bombayla kolayca öldürebi- lirsiniz ya da diğer silahları kul- lanabilirsiniz. Dördüncüsü bir uzay gemisi ve beşincisi ise üç başlı bir fosil. Önce fosilin üs- teki başlarını öldürün ve hep- sini yok ettikten sonra elektrik silahını kullanırsanız daha ko- lay olur. Son canavar ise 3 yüzlü bir canavar, İlk önce yanlardaki ve daha sonra da ortadaki yüzü yok edin ve Uzay geminize binerek ora- dan kaçın. Son ekranda ise nefis bir grafik ve güzel bir mü- zik sizi bekliyor. Oyunda dikkat edeceğiniz şey, çıkmaza girdiğinizde sa- ğa sola afeş edin, yok olan briketlere ve kuru kafalara sü- rekli ateş ederek kendinize bir yol açın ve bölümü bitirin. Sizinde oyunu beğeneceği- nizden emenim ve bir haber daha, oyunun kaset verisyonu Ppiyasada., Bilgisayarcılardan bulabilirsiniz. Oyunun Değerlendirmesi: C-64 GSrafik : 9 Ses :8 Kurgu : 8 Zorluk : 7 Genel : 8 OF THE AZÜRE BONDS azımızın bu üçüncü bölü- münde de size kullanaca- ğınız büyüler hakkında bilgi vermek ve birkaç ipucu ile yardımcı olmak istiyorum: CLERİC: 1. Level - cure light wound 2.Level - hold person, silen- ce 15 feet radius 3. Level - cause blindness, coause disedse, prayer A, Level - cüre serious wo- unds, polson 5. Level - llame strike, slay İi- ving MAGIC ÜSER: 1.Level- charm person, ma- gic missile 2. Level - invisibility, knock, stinking cloud, prayer, enfe- eblement 3, Level - fireball, haste, ligh- tning bolt 4, Level - confusion, ice storm, minor globe of invulne- rability 5. Level - cloud kill, hola monster İPUÇLARI: — Savaşlarda düşmanı bü- yü gücüyle yenmeye çalışın. — Karşılaştığınız kişilerle he- men savaşa girmeyin. Normal hayatta olduğu gibi ilk önce konuşmayı deneyin. — Savaşlarda yakın dövüşü tercih edin. — Çok sık save edin. — İyi bir silah bulduğunuzda oyunu save edin ve baştan yükleyin. Silahın bulunduğu karakteri bir diskete kaydedio tekrar partiye alın. Sonra da o silahı başkasına verip karakte- ri başka bir diskete tekrar kay- dedin ve eski diskettekini tek- rar partiye alın. Böylece aynı silahtan iki tane olur. Benim size anlatacaklarım bu kadar. Gerisi size kalıyor. Ayrıca hemen bitirmeye uğ- raşmayın, çünkü bu oyunun sonunu görmek için 48 saatin Üzerinde oynamak lazım. Şans sizinle olsun. 33