1 Eylül 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 39

1 Eylül 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 39
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

harika. Fakat düşmanlar için aynı şeyi söyleyemiyeceğim. Bu bölüm diğer iki bölüm gibi. Buradaki en zor düşman kal- kanı olanlar. Ne kadar vurur- sanız vurun hiç etkilenmiyorlar. Bunları geçmenin tek yolu si- ze vurmalarını bekleyip tam ellerini kaldırdıklarında he- men harekete geçip İşlerini bi- BPTÜAĞ K tirmek. Bu bölüm sizi en çok zorlayacak bölümlerden biri. Sonuçta grafikleri ve müzik- leri ile süper bir oyun, üstelik tek disket. İnsanı sürüklüyor. Ocean firmasının kaçırılma- ması gereken bir oyunu. ir zamanlar kötü yürekli bir büyücü varmış ve halka çektirdiği eziyetler yüzünden halk dayanamaz olmuş ve bir ninja kiralamışlar. Ninya büyü- cüyü öldürmüş. Yüzlerce yıl sonra, yani günümüzde büyü- cünün yeniden canlandırıl- ması planlanır. Bunun gerçek- leşmemesi için siz büyücüyü calandırmak isteyenleri yok etmelisiniz. Ocedan firmasının yabancı ülkelerde büyük reklamlarla çıkardığı bu oyun 5 bölümden oluşuyor. Her bölümde eski düşmanlırınıza yenileri ekleni- yor ve oyun giderek güçleşi- yor. Size tavsiyem çok yavaş ilerlemeniz. Hızlı ilerlediğiniz takdirde normalde birer ikişer gelen düşmanlar dörder dör- der geliyorlar. Teketek oldu- ğunuzda hiçbirşey yapmayan düşmanlar dört adet olunca hiç şansınız kalmıyor. Böyle bir durumla karşılaştığınızda ya- pabileceğiniz tek şey hemen yukarı zıplayıp sizden sonra Mehmet Oğuz Gölge yukarı gelen ilk düşmanı öl- dürmek ve tekrar aşağı inerek diğerlerini de öldürerek yola devam etmenizdir. Bütün bö- lümlerde yolunuza çöp kova- sı, telefon kulübesi ve duvar gibi cisimler çıkacaktır. Bunla- rın önünde bir adam döver adam ölürken geri sıçrar ve duvara çarparsanız duvar parçalanacaktır. Parçalanan duvarın içinden çıkan cisim si- ze kaybolan enerjinizi geri ve- Oyunun Değerlendirmesi: Amiga 512K Grafik : 9 Ses :7 Zorluk : 8 Kurgu : 8 Genel : 8 recektir. Bunları iyi kullanın çünkü oyunda yumruklarınız- dan sonra size destek verecek tek şey bunlardır. Şimdi de bö- lüm sonu canavarlar ve İPUÇ- larına değinelim. 1. BÖLÜM: Bu bölümün ca- navarları dev bir punkçıyla bir önceden tanıdığımız karateci- ler. Burada punkçıyla beyaz karatecinin sizi sıkıştırmaması- na dikkat edin. Bunun için ön- ce beyaz karateciyi daha sonra diğerlerini ve sonra da dev punkçıyı öldürün. Bu şekil- de sıkışmadan geçebilirsiniz. Eğer sıkışırsanız, sizi öldürme- den bırakmayacaklardır. 2. BÖLÜM: İkinci bölüm ca- navarlarıysa daha değişik bir punkçı ve yine dev bir sumo güreşçisi, Bunlar sizi birinci bö- lümdeki gibi sıkıştırmaya çalı- şıyorlar. İlk önce punkçıyı öl- dürürseniz daha şanslı olursu- nuz. Çünkü punkçının enerjisi daha az. 3. BÖLÜM: Bu bölüme başla- dığınızda eskiden sadece bö- lüm sonlarında gelen dev punkçılar artık her an gelebi- liyorlar ve ayrıca bu bölümün canavarları üç dev. Bunları daha önce anlattığım gibi geçebilirsiniz. 39

Bu sayıdan diğer sayfalar: