1 Eylül 1990 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

1 Eylül 1990 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

4. BÖLÜM: Bu bölümde kar- şımıza çıkan İlk yenilik, elindeki kütükle kemiklerimizi kırmaya çalışan bir punkçı, bunu da diğerlerini öldürdüğünüz gibi öldürebilirsiniz. Bu kısmın so- nunda İse iki sumo güreşçisi var. Bunlara yakalanmamaya çalışın ve sürekli yer değjştirin. Önce birinin üzerinde çalışırsı- nız O yok olduğunda diğeri daha kolay ölüyor. 5. BÖLÜM: İşte son bölüm “tapınak”, Bu bölümün cana- varlarıysa tapınağın korüyüu- cuları. Bu çift palalı devleri ge- çebilmek için sumolarda kul- I şte yine System 3 ve karşınız- da Flimbo's ©vuest. System 3'ün çoğu oyunu gibi çok gü- zel, Gerek grafik gerekse mü- ziği ile sizlere zevkli dakikalar geçirteceğine inandığım bir oyun. Bildiğiniz veya şimdi öğ- reneceğiniz gibi bu oyunun daha önce tınıtım demosu gelmiş ve sadece tek bölüm olduğu için bizi hayli hayal kı- rıklığına uğratmıştı. Bu kadar landığımız sistem geçerli fakat bunlar yalnız kalınca daha kolay ölmüyorlar, Mümkün ol- duğu kadar az yara alabil- mek için vurup hemen sıçra- malısınız. Oyunda derinlik kavramı ol- duğundan düz bir satıh üze- rinde gitmiyorsunuz, bDu yüz- hatırlatmadan sonra biraz da oyunun konusuna ve oynanı- şına değinelim. Kötü ruhlu profesör Franz Dandruff uzun süreden beri ölümsüz hayatın sırrını çözme- ye çalışmaktadır, sonuçta bu- nu gerçekleştirebilen bir yol bulur. Bu yolla sağlıklı insanla- rın yaşam enerjilerini emer ve kendisinin gençleşmesini, kuv- vetlenmesini sağlar. Bu arada den ince bir yüzey çıktığında onun hizasına gelmeniz ge- rekli. Müziğin olmaması bir deza- vantaj. Grafikler ise pek muh- teşem sayılmaz fakat kötü de değil, Özellikle üçüncü bö- lümdeki ortadaki manzara gerçekten New York'taymışsı- nız hissini uyandırıyor. Oyun kolleksiyoncuları için ideal sayılmaz. Ninja Warri- ors'un daha güzel olduğunu vurgulamam gerekiyor. Bu yüzden sadece vurdu kırdı oyunlarından hoşlananlara tavsiye ederim. enerjisi emilen kişi de ölür. Ama bu enerji geçicidir ve bir süre sonra baska bir İnsanın daha enerjisinin emilmesi ge- rekmektedir. Bu sebeple Pro- fesör, Dewdaropland'ı gözüne kestirir.. burada çok sayıda sağlıklı insan vardır. Kraliçe kötü yürekli bir adam karşısın- da Flimbo'yu yani sizi göreve çağarır. Göreviniz Profesör Franz Danaruff'u öldürmek ve Dewdropland'ı kurtarmaktır. Oyunu yüklediğinizde karşı- niza çıkan ekranda biraz bek- lerseniz oyunda öldürdüğü- nüz yaratıklardan çıkan eşya- ların ne işe yaradıklarını öğre- nebilirsiniz. Oyun beş bölüm- den oluşuyor ve her bölümde ayrı bir şifre tamamlıyorsunuz. Bu şifreleri tamamlayabilme- Niz İçin en gerkli şey poara. Çünkü oyun ekranında, önün- de çıktığımız kapıdan içeri gir- diğimizde bir dükkana ulaşı- yoruz ve buradan bedel kar- şılığında silah ve harf satın alabiliyoruz. Alabildiklerimiz şunlar: