28 Mayıs 1966 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

28 Mayıs 1966 tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

, balığın ağırlığını da; . Yassıada ve Balmumcu Çiftliklerinde . beraber geçen günlerden sonta “kader. bir- liği, yapmak zorunda kalan” grup- lar teşkil ediyormüş.. Yoksa, Celâl Bâyarın sofrasında görülmeye ah- şılmayan kişiler bu yemeğe çağrı- lamazmış. Davetliler arasında bulu- ğaoğlu ve nün pek keyifli olmadıkları dikkati çekiyormuş, İhsan Çavuşoğlu da bi- râz sinirliymiş, Mükerrem Sarol ve alman asıllı genç eşi ise hu politik dekorda romantik bir nokta teşkil ediyorlarmış. AP ve eski DP çevre- lerini. yakından : tanıyanlar, bu. ye- mekten sonra eski Demokratlarla mirasçıları arasındaki buzların da- ha çok katılaşmasını, hattâ partide bir bölünme beklivorlür. Tarafsız gözlemiciler ise hiç bir sev bekle- mivorlar. Otuzücler birarada İstanbulda Klüp. Otuzüç diye bir lokal var. Otuzüç yaşından yukâ- rısi bu klübe giremiyor. Hele Teto kapandıktan sonra bu klüp çok rağ- bette: Kimi arasanız, burada danse- diyor. Fakat nüfus kütüklerinde bir yanlışlık olacak. Bizim “kırkim aştı- gım yakından bildiğimiz birçok. er- kek, bu klüpte, otuzüç 'yaşim yeni- den yaşamunın tadını çıkarıyor. Da- rılmasınlar, fakat biraz kart" höroz pozundalar. * İstanbulun”meşhur ve güzel dullarından Tüli Aksel de bu klübe çok geliyor ve musevi dost- lüğunu romantik danslarla destek- livor. Sivrisinek saz Amerikada bulunan CHP'li bilim adamlarından Siyasal Bilgiler Fakültesi doçenti Şerif Mardin, Or- ta Doğu Enstitüsünde bir Konfe- trans vermiş. Konferansm “konusu dikkate değer: “Türkiye, köylüler ve amerikahlar”. Konferansı dinle- ven türkler çok beğenmişler. Fakat amerikalı dostlarımız gereken der- si almışlar im acaba? Sıkı faaliyet Nüfus Plânlaması Genel Müdürü Turgut Metinerin ailesi ve dosti- ları kendisinden çok < şikâyetçiler. “Yüzünü gören cennetlik” diyorlar. Turgut bey 'doğum kontrolü -işleri- ne öyle bir dalmış ki, ne gecesi kal- mış ne gündüzü: “Aman, yehi bi: şube daha açalım, dâvayı biraz da- hâ tanıtahm. Aman, biraz daha pro- doğum kontrolüne karşı antipatisi açıkça bilinen AP İktidarı ve Sağ luk Bakanı ile arası nasıl? . yy yg yy A amnikminiele eme “deniz manzaralıdır. İstanbul, Caddebostanda kaloriferli, parke ve marley döşemeli, tam konforlu, Fevkâlâde itina ile hazırlan» mış bu emsalsiz dairelerden bir tanesine sahip olabilmek için hesap açlırmakla acele ediniz. Sav) ( (e