1 Temmuz 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

1 Temmuz 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

oktan terkedilmiş bir am- çborın çok aıltlarında dün- yAyı ele geçirmek isteyen kö- tü bir kişi ve adamları yaşa- makta., Gizli servis bizi bu meseleyi çözmekle vazifelendirmiş bu- lunüyor. Eski ambarda İlerleyip da- ha aşağılara giden gizli kapı- yı ararken bir çok muhafızın saldırısına Uğruyoruz. Düş- manlarımız bize silahlar ve bombalarla saldırıyor. İlk dü- zeyde bile düşmanlarımızın sayısı oldukça kabarık. Düş- manlarımızın en ilginç özellik- lerinden biriside bizi öldüre- ceklerinde bir çeşit dans et- meleri. Elinizden geldiği ka- dar geç ölmek istiyorsanız bu muhafızlara yaklaşmamaya çalışın. Bazen ateş ettiğiniz muhatfız diz çökerek ölümden kurtulur. Bu muhafızlara mu- hakkak dikkat edin. Düşmanlarımızın saldırıların- dan korunmak için iki çaremiz var: İlk olarak yol üstünde gö- receğimiz kapılardan içeri gir- mek. Bazen bu kapıların arka- sında silahımız İçin gerekli olan cephaneyi bulabiliriz. Korunmak için ikinci şık yol üs- tündeki terasa atlamak olabi- lir. Ancak atlama işleminin za- manlamasının çok İyi ayarlan- ması gerekiyor. Atlamayı ger- 32 b çekleştirmek İçin ateş tuşuna basıp Joystiek'inizi İleri iftirin. Ancak terasta da başka so- runlar sizi bekliyor. İki türlü silaha sahibiz. Maki- neli tüfek ve tabanca. Oyunun başlangıcında söadece ta- bancanın elli mermesi var. Bulunduğumuz binada İler- ledikçe karşımıza daha büyük engeller çıkıyor. Mesela tava- na adapte edilmiş lazer sila- hı, yerden çıkan çeşitli engel- lemeler. Oyunumuzun en can sıkıcı özelliği öldüğümüzde oyuna tekrar baştan başlayacak ol- mak, Oyunumuzu Commodo- re öd'te ve AMISA'da oyna- mak mümkün Oyunun Değerlendirmesi: US Gold / Disket - Kaset AMIGA COMMODORE ö4 GRAFİK : 9. — GRAFİK : 6 SES ' 7 SEŞ .6 ZORLUK : 9. — ZORLUK : ö DEĞER :10 — DEĞER :7 GENEL : 8 GENEL :8 ö 1Ö0ĞCĞÜ

Bu sayıdan diğer sayfalar: