1 Temmuz 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34

1 Temmuz 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

© WEB OF DEATH Z MONSTERPARTY 8 CAVE OF DOOM 9 ÜNDERGROUND 10 DEATHCHAMBER 11 GOÖLEMS CAVE 12 HORNSLUT 13 SLİMEHÖLE 14 BLOODSMELL 15 BONEPOWDER 16 NİGHTMARE İ MONSTERBREED 18 THUNDERSTORM 19 CREEPY CAVE 20 LİSUJDATION 21 MEGAMAZE 22 STRATAGEM ampirleri anlatan hikâye- ler olurdu vampirleri konu alan bilgisayar oyunu olmaz mı? Kahramanımız Van, Dra- kula ve emrindeki diğer cana- varlarla savaşmak zorunda. Ancak bir çok oyunda olduğu gibi düşmanlara lazer, taban- ca veya enerii ışınları ile saldır- müak yerine çılgın bir ahçı gi- bi her tarafa sarımsak yağdı- racağız. Çünkü bir vampiri tek etkisiz hale getiren şey sarım- saktır. Kahramanımız ışığın gücü- ne yalvarmak için biraz dura- ladıktan sonra, ceplerini sa- rımsaklar, aynalar ve kiristal kürelerle ağzına kadar dol- durmuş olarak yer altındaki serüvenine başlar. Kahramanımız patikalarda yuvarlanır, merdivenlerden düşe kalka inerken, vampirle- re ait kötü yaratıklar kahrama- nımızı güç durumlara sokuyor- lar. Bu yaratıklar kahramanı- miıza saldırıp kanını emmeye çalışırlar. Ekranın alt kismında kalan kanımız gösteriliyor. Van, bu yarafıklardan bir çoğunu geldikleri yöne doğ- ru sarımsak atarak etkisiz ha- le getirebilir. Ancak sarımsak- 34 ara fazla güvenmeyip bu ya- ratıklardan sakınmak daha akıllıca olur, Sarımsak vampirlere karşı etkilidir ancak arasıra yerden tırlayan farelere karşı etkili ol- mamaktadır. Farelerden kur- tulmak için zamanlamasını iyi ayarladığınız tekmeleri kulla- nın, Oyunumuz vampirler ve fa- relerle boğuşmaktan ibaret değil. Kahramanımız etrafta dolaşmakta olan ışınları topla- yıp çıkışa yöneltmek zorunda. Bunun için cam eşyadan ya- rarlanmak gerekiyor. Ekranın sol alt kısmında bu- lunan ikonlar yardımı ile çeşitli işlevleri yerine getirebiliriz.Me sela kıristal küremizi kullana- rak işiği yakalayıp tekrar yön- lendirebiliriz. Veya çeşitli açı- larda bulunan aynaları dev- reye sokarak ışığın yönünü İs- tediğimiz gibi değiştirebiliriz Böylece ışığı yoldaki engeller- den geçirebiliriz. Amacımız, içinde bulundu- ğumuz yer altı labirentinin so- nu olan doğu ucuna ulaştığı- mızda işiği çıkış bloğunun üs- tüne düşürmek. İşik çıkış blo- gğunun üstüne gelip parladı- ğında bir sonraki düzeye ge- çebiliriz. Oyunumuz dört düzeyden

Bu sayıdan diğer sayfalar: