1 Temmuz 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 35

1 Temmuz 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 35
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

oluşuyor. İşiği bu dört bölüm- den başarı ile geçirmek müm- kün, Amacımız dördüncü dü- zeyin sonunda ışığı drakulanın Mezarıinda düşürmek, Eğer bu- nu başarabilirseniz, drakulayı öldürürsünüz, Ancak bu İş hiçte göründü- ğü kadar kolay değil çünkü L LN 5- bir düzeyin sonuna geldiğiniz- de genelde damarlarınizda sadece bir kaç damla kan kalmış oluyor. Ayrıca işığıda doğru yola sokmak pek kolay değil, Oyunumuzu hem AMIGA hem de © â4 kullanıcıları oy- nayabilir. STOOGES u oyunumuz hem AMISA- da hem de C 64'de bulu- nuüyor. Üç kahramanımızdan Moe bir gün çığlıklar duyuyor, maceramızda böylece başlı- yor. Kahramanlarımız sesin nereden geldiğini araştırıyor- lar. Yardım isteyen kişi kimsesiz çocuklara bakan yaşlı bir ka- dın. Yaşlı kadını ağlatan se- bep Mr. Fleecem adındaki kötü kalpli kişi. Eğer otuz gün içinde bu kişiyi borçlarını öde- mezlerse yetimhane kapatılıp yıkılacak,. Kahramanlarımız yaşlı kadın ve kimsesiz çocuklara yardı- ma karar verip parayı otuz günde getireceklerini söylü- yorlar. Yaşlı kadının üç kızı eğer parayı getirmeyi başara- bilirlerse kahramanlarımızla evlenmeye söz veriyorlar. Oyunumuz başlarken İnsanı biraz şaşırtıyor. Çünkü ilk baş- ta karşımıza aynı firmanın De- fender of the Crown oyunu çı- kiyor. Çok kısa bir süre sonra kahramanlarımız Moe, Larry ve Curly ekrana gelerek, bu oyunun çocuklar İçin olduğu- nu söylüyor ve karşımızc kah- ramanlarımızın resimleri çıkı- yor. Oyunumuz bir masa oyunu gibi düşünülmüş. Borsa veya monopol oyununda olduğu gibi geldiğimiz karede yazılı olanları yapıyoruz. Ekranda bulunduğumuz karenin üç ile- risi İle ÜÇ kare gerisi görünü- yor. Her kare para kazanabil- A COLİ YN K B ir F - F -i -i 5 Oyunun Değerlendirmesi: Magic Bytes / Disket - Kaset GRAFİK : 7 SES : ZORLUK : 10 DEĞER :8 GENEL :7 mek için yapabileceğimiz iş- lerken birini temsil ediyor. Her ilerleyişimizde sağa doğru üç yeni kare görüntüye geliyor. Yaptığımız her seçim sonunda bir gün geçiyor. Karelerde bulunan seçe- nekler şunlar olabiliyor: fare kapanı, çoktan seçmeli soru- lar, soru İşareti (Şans karesi), kavga, çorba içme, hastane, garsonluk ve boks maççı. Hani kareye konacağımız Moe'nin eliyle belirleyeceğiz. Ancak seçimi yapmak için sa- dece dokuz saniye var. Veri- len zaman içinde seçimi ya- pamazsak Moe pormakların- dan birini kaybediyor. Her kaybedilen parmak bir hak demektir. Moe, eğer fare ka- panlarından birini yanlışlıkla seçersekte parmaklarından birini kaybediyor. Moe tüm parmaklarını kaybettiğinde kahramanlarımızı kontrol ede- miyoruz ve oyun sona eriyor. Yetimhaneyi kurtaracak pa- rayı kazanmak için yapabile- ceğimiz çeşitli işler var. Mese- la boks maçını seçtiğimizde rakibi altı roundda yenmek gerekiyor. Bu iş Curly'e düşü- yor. Ancak tam maç başlama- dan evvel şanssızlık kapımızı çalar. Larry yanlışlıkla violini- nin üstüne oturup onu kırar. Moe, Larry'ye başka bir violin getirmesini söyler ancak maç bu sırada başlar. Oyunun bu kısmında ekran - üç kısma ayrılıyor. Üst sol köşe- de boks maçı göslerilirken sağ kenarda kalan zaman gösteriliyor. Ekranın alt kısmın- da yeni bir violin almak için gi- den Larry'ui kontrol ediyoruz, 35

Bu sayıdan diğer sayfalar: