1 Temmuz 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

1 Temmuz 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

ayafını evinin etrafında yı- kanmakta olan canavar- lara sabun yapmakla kaza- nan sevimli bir ejderhayız. İş arkadaşımız yeşil renkli iri bir canavar. Bize oyun boyunca çok yardımı dokunacak an- cak ilk olarak yolda bulacağı- mız anahtarla kendisini hapis kaldığı hücreden kurtarmanız gerekiyor. Arkadaşımız bize sabun için İskelet aramada ve bulunduğumuz şatonun alt kısımlarında bulunan cana- varlara karşı savunmamızda yardımcı oluyor. Sabun yapabilmek için et- raftaki isteletleri toplamamız gerekiyor. Beş iskelet sabun yapmak için yeterlidir. Beş is- keleti toplar toplamaz bulun- duğunuz yere en yakın olan kazanın başına gidin. Kazanın üstüne doğru ilerlediğinizde sabun yapmaya başlayacak- sınız. Ateş tuşuna basıp en ya- kın çıkış kapısına doğru İlerle- yin. Kapıdan geçince yaptığı- nız sabunla canavar müşteri- lerden biri yıkanmaya başla- yacak, Şatoda yirmi iki labirent bö- lümü bulunuyor. Her bölümde tehlikeler giderek artıyor. Her bölümde yirmibeş tane iskelet var. Bir bölümü tamamlayabil- mek için beş sabun kalıbı yap- mak gerekiyor, Her bölümde labirentleri bir- birlerine bağlayan geçitler pembe renkli tepsiye benzer canavarlarla kapatılıyor. Bun- dan başka duvarlarda örüm- ceklere rastlamak da müm- kün. Örümcekler iskeletleri ye- OÜ ol n meyi sevdiklerinden bizim için son derece zararlılar. Yardımcımız bize saldıran canavarlara karşı ve iskelefle- ri afiyetle yiyen örümceklere karşı yardım edecek, Arkada- şımız bizi yakından takip edip, biz nereye gidersek o da ora- ya geliyor. Geçişlerde cana- varları veya örümcekleri tutu- yor. Ancak aldığı darbeler- den sersemlediğinden, geçit- ten geçtikten sonra onu hafif- çe İterek tekrar arkamızdan gelmesini sağlamalıyız. Canavarları yok etmenin bir yolu da onları tuzaklara doğ- ru ilmek olacaktır. Canavarla- rin bazıları şatonun yapışkan toprağına yapıştırılarak tutsak edilebilir. Ancak tekrar kaça- bileceklerinden onları orada bırakmamalısınız. Oyunumuzu hem Commo- dore ö4'de hem de AMIGA"- da oynayabilirsiniza. Oyunda yirmi iki düzey olduğunu söy- lemiştik. İstediğiniz bir düzeye geçmek İçin gerekli şifre keli- meyi girmek gerekiyor, Bunun için F3 tuşuna basın, daha sonra F4 tuşuna basarak sizi is- tediğiniz düzeye götürecek şif- reyi yazın, Her düzey için ge- rekli şifreler: Düzey Şifre 2 GOÖOLEMSTENCH 3 MORPHİCLE 4 GOÖLEMKİLLER 5 SCARAB