1 Temmuz 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

1 Temmuz 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 40

tamamlanması gereken dört yarış pisti var. Her düzeyde ilk üç pistte diğer uçaklara karşı yarışıyoruz. Dördüncü yarış pistinde yoldaki balonları pat- latacaksınız. Veya son pistte slalom yapacaksınız. Oyunumuz hem Commodo- re ö4'de hem de AMISA'da oynanabilir. Oyunun Değerlendirmesi: Activision / Disket - Kaset GRAFİK : 8 SES ON ZORLUK : 9 DEĞER :8 gerekecek. İlk görevimizde deli liderin binasındaki kimya laboratu- varlarını araştırarak yapılmak- ta olan sinir gazını bulmaya çalışacağız. Yapılan gazları dünyaya dağıtılıp insanları et- kilemeden bulmamız gereki- yor. İlk görevimizde varacağımız yere helikopterle gitmeden hemen binadan başlıyabiliriz. Bunun için tanıtım ekranından sonra çıkan menüden gerekli seçimi yapmak yeterli olur. Ancak diğer İki görev için he- di ei n AA PARTM: ERNEXNTDAY Heiikopfer kullanmada be- cerili olmak kadar cesur bir ajan gibi araştırma yap- mak zorunda olduğumuz İnfilt- rator oyunundan sonra İnfiltra- tor İl yapıldı. Bu oyun ilkine bir çok açıdan,şon derece ben- zemekte, İlk oyuna göre gra- fikler biraz daha geliştirilmiş. Ancak grafik ekranları İlk oyu- na göre sayıca arttırılmış. Oyunumuzu başarı ile ta- mamlayabilmek için birbirin- den ayrı ÜÇ görevi tamamla- manız gerekiyor Kahramanımız Johny., düş- man hatlarının gerisine heli- kopteriyle giderek belirlenen hedefe inmek zorunda. İniş gerçekleştikten sonra deli İi- derin binasına sızarak kendi- sinden beklenen görevleri ye- rine getirmek zorundar, Birbi- rinden farklı olarak üç tane yapmamız gereken görev İçin belli liderin binasına girmemiz 40 likopter uçuşunu yapmak zo- rundayız, Her görevin başında gitme- miz gereken hedefe varabil- mek için helikopter kullanma- mız gerekiyor. Helikopterimiz DHX-2 tipi bir saldırı helikopte- <f İlk olarak helikopteri çalıştı- rip hedef yönünü ayarlayaca- ğiz. Uçuş sırasında bir Jetle karşılaştığınızda pilottan ko- dunu sorun, Bu şekilde karşı- nızdakinin iyi bir kişimi yoksa düşmanlarınızdan birisimi ol- duğunu anlayabilirsiniz. Sizden sonra soru sorma sı- rası karşınızdaki pilota geliyor. Eğer karşınızdaki sizin farafınız- dansa kod sorusuna İnfiltrater olarak cevap verin. Düşmanı-