1 Temmuz 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

1 Temmuz 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

ni seçerseniz, belirli bir miktar parayı vergi olarak ödemek zorunda kalırsınız. Oyunun en güzel yerlerin- den birisi, garsonluk işine gir- diğinizde başlıyor. Burada sa- bırsız müşterilerle pasta atma savaşına gireceksiniz. Oyunun Değerlendirmesi: Mirrorsoft / Disket GRAFİK : 9 SES © ZORLUK ; © DEĞER :9 GENEL :9 GEE BEE AİR RAİLY 930 yıllarında kullanılan tek kanatlı uçaklarla yarış- lara katılacağız. Uçağımız za- manına göre son derece hiz- liydı. Sadece bir yarış aracı olarak düşünülen uçağımız bir motor ve yakıt tankından oluşuyor. Diğer önemli aletle- rin hemen hiçbiri yok. Eğer bu uçağa binmeyi göze alabiliyorsanız ve elli se- ne öncesinin yarış heyecanını yaşamak istiyorsanız kaskınızı giyip uçağa binin. Yarışın yapılacağı yer bir çöl. Arka planda dağları gö- rüyoruz. Yarış pisti işaret kule- leri ve bariyerlerle işaretlen- miş. Yarış pisti bir araba yar- şında olduğu gibi virajlara, daralıp genişleyen kısımlara sahip. Yarış boyunca işaretle- nen kısımdan çıkmamak ge- rekiyor. Yarışa başlamak için ateş tuşuna basarak gaz veriyoruz. Joystick'i geri çekip havalanı- yoruz. Havalanır havalanmaz bilgisayarın kontrol ettiği diğer uçaklara karşı kıyasıya bir mü- cadeleye girişiyoruz. Yarış si- rasınca yarış pistinin dışına çıkmadan diğer uçaklara ve yerdeki işaretlere çarpmadan son hızla bitiş çizgisine ulaş- mMmaliyiz. Uçağımızın kontrol paneli son derece basit. Sadece al- timetre, uçağın hızı ve yüksek- liğimiz gösteriliyor. Ama uçu- şun büyük kısmında heyecan- la yolu ve diğer rakiplerimizi takip etmekten aletleri kontrol etmeye vakit kalmıyor. Uçağın hızını aniden arttır- mak isterseniz dalışa geçin. Uçağın hızını düşürmek gere- kirse yükselin Her yarış pistini tamamla- mak için yaklaşık bir dakika- dan biraz fazla zamanınız var. Eğer diğer uçaklardan birine veya yoldaki işaretlere ça- rparsanız, yoldan dışarı çıkar- sınız son derece kıymetli olan zamanınızı boşa harcamış olursunuz. Eğer uçağınız havada son derece ağır bir hasar alacak olursa paraşütle atlayıp kurtu- lursunuz. Ancak genellikle dü- şeceğiniz yer yüz kızartıcı ola- caktır. Mesela bir domuz ahı- rı, birağacın tepesi gibi iİlginç yerlerde kendinizi bulabilirsi- nİZ, Yarış pistini süre dolmadan tamamlarsanız örtan süre bir sonraki yarışın süresine eklenir. Ve artlırdığınız zamana karşı- lık bir süre puanınıza eklenir. Oyunumuz toplam sekiz dü- zeyden oluşuyor. Her düzeyde